.

.

Spatutongs חיצוני 32 כיסוי סט טלוויזיה, עיצוב מקרוב דש קדמי עמיד בפני גירוד גירוד מגן על מסך LED מתאים עד 31 W x 20 D ≠ גריי)

Spatutongs חיצוני 32 כיסוי סט טלוויזיה, עיצוב מקרוב דש קדמי עמיד בפני גירוד גירוד מגן על מסך LED מתאים עד 31 W x 20 D ≠ גריי)

ILS 22.60

כמות
במלאי

תכנון מקרוב תכנון עמיד בפני שריטות מגן על מסך LED התואם הטוב ביותר עם תקעים ודוכנים סטנדרטיים עיצוב חדש של שני הצדדים הוולקרו והגנת הוולקרו -360 מעלות התחתונה, שני הצדדים הוולקרו יכולים לספק את הכיסוי המרבי כנגד מים. הוולקרו התחתון בפנים נועד למנוע את הדלפת המים לגב, הפתחים הם עם רצועות וולקרו עמידות מאוד בהשוואה לרוכסנים. כיס השלט הרחוק מאפשר אחסון שלט הרחוק שלך. גודל : מתאים לרוב 32 "סט הטלוויזיה - כיסוי טלוויזיה בגודל 31" W x 20 "D x 3.5" H, עליך לקחת כמה מדידות ולבחור כיסוי מתאים לגודל טלוויזיה. חומר באיכות מעולה גבוהה : חומר אטום למים : 600 D פוליאסטר כבד ופוליאסטר כותנה מלאכותית, אניה הכותנה המלאכותית היא מסך טלוויזיה מוגן לחלוטין, אל תהססו, מוסיפים במהירות לעגלה. עמיד בפני מזג אוויר : בין אם זה רוח, גשם, שלג, הכיסוי האוניברסלי שלנו יגן על הטלוויזיה שלך כל השנה. טיפים חמים : כיסוי ההגנה על הטלוויזיה שלנו אטום למים ועומד באבק, אך לא אטום למים לחלוטין. כאשר יורד גשם ללא הרף במשך מספר ימים, רצוי להסיר את הטלוויזיה ולהכניס אותו לבית כדי להבטיח את בטיחותו. אנו מבטיחים שביעות רצון שאם אינך מאושר, שלח אותו בחזרה חדש או משמש להחזר מלא תוך 90 יום. אנו מציעים גם את האחריות הארוכה ביותר של 12 חודשים. כיסוי סט של טלוויזיה חיצוני 32 אינץ ', עיצוב מקרוב, עיצוב קדמי דש קדמי עמיד בפני גירוד תוחם הגנה על מסך LED מתאים עד 31 "W x 20" D (גריי) עיצוב חדש של שני הצדדים הוולקרו והוולקרו -360 מעלות, הגנה וולקרו של שני צדדים יכולים לספק את הכיסוי המרבי כנגד מים. הוולקרו התחתון בפנים נועד למנוע את הדליפת המים לגב, הפתחים הם עם רצועות וולקרו עמידים מאוד בהשוואה לרוכסנים. כיס השלט הרחוק מאפשר לאחסון של השלט הרחוק שלך גודל : מתאים לרוב 32 "סט הטלוויזיה - כיסוי טלוויזיה בגודל 31" W x 20 "D x 3.5" H, עליכם לקחת כמה מדידות ולבחור כיסוי מתאים לגודל טלוויזיה. עמיד בפני מזג אוויר : בין אם זה רוח, גשם, שלג, שלנו העטיפה האוניברסלית תגן על הטלוויזיה שלך כל השנה. קל מאוד לפתוח ולסגור סטירה קדמית, מעגל את מקל הקסם, אניה כותנה עמידה בפני שריטות כדי להגן על מסך הטלוויזיה שלך. טיפים חמים : כיסוי ההגנה על הטלוויזיה שלנו אטום למים ועומד באבק, אך לא אטום למים לחלוטין.

מאפיינים מוצהרים

ההצעות הטובות ביותר