.

.

Gorgecraft 3 צבעים 6 זוגות קיר סיר מכסה מכסה מארגן ארון דלתות קולבי דלתות מתכווננים סירים דבק עצמיים ומחבתות מחזיקות

Gorgecraft 3 צבעים 6 זוגות קיר סיר מכסה מכסה מארגן ארון דלתות קולבי דלתות מתכווננים סירים דבק עצמיים ומחבתות מחזיקות

ILS 17.69

כמות
במלאי

❤ [3 צבעים 6 זוגות] : קופסאות האחסון של מכסה הסיר המותקן על הקיר זמינות בשחור, ירוק וכחול, עם שתי סטים של כל צבע, וכל זוג יכול לאחסן מכסה אחד ❤ [גודל] : מארגן מכסה הסיר הוא ברוחב של 1.97 אינץ '(50 מ"מ), אורך 3.11 אינץ' (79 מ"מ), בעובי 1.73 אינץ '(44 מ"מ), עשוי מפלסטיק ABS באיכות גבוהה, שאינו רעיל. ❤ [חיסכון בחלל] : מכסי סיר מארגן דלתות ארונות יפים וחסכון בחלל יותר בהשוואה למתלים לאחסון אנכי, מה שהופך את המטבח שלך לנקי יותר. ❤ [קל לשימוש] : פשוט לקלף את סרט הדוכן ולהיצמד לכל קיר נקי. על פי גודל הכיסוי שלך, הדבק רוחבים שונים, ההתקנה אינה דורשת קידוח והפעולה פשוטה. ❤ [יישום רחב] : כלי זה מושלם לאחסון כלי מטבח כמו צלחות, סירים ומחבתות, לוחות חיתוך, מכסי סיר, מרית ועוד, מה שהופך את המטבח שלכם ליפה יותר וחיסכון בחלל. ❤ [3 צבעים 6 זוגות] : קופסאות האחסון של מכסה הסיר המותקן על הקיר זמינות בשחור, ירוק וכחול, עם שתי סטים של כל צבע, וכל זוג יכול לאחסן מכסה אחד. ❤ [גודל] : מארגן מכסה הסיר הוא ברוחב של 1.97 אינץ '(50 מ"מ), אורך 3.11 אינץ' (79 מ"מ), בעובי 1.73 אינץ '(44 מ"מ), עשוי מפלסטיק ABS באיכות גבוהה, שאינו רעיל. ❤ [חיסכון בחלל] : מכסי סיר מארגן דלתות ארונות יפים וחסכון בחלל יותר בהשוואה למתלים לאחסון אנכי, מה שהופך את המטבח שלך לנקי יותר. ❤ [קל לשימוש] : פשוט לקלף את סרט הדוכן ולהיצמד לכל קיר נקי. על פי גודל הכיסוי שלך, הדבק רוחבים שונים, ההתקנה אינה דורשת קידוח והפעולה פשוטה. ❤ [יישום רחב] : כלי זה מושלם לאחסון כלי מטבח כמו צלחות, סירים ומחבתות, לוחות חיתוך, מכסי סיר, מרית ועוד, מה שהופך את המטבח שלכם ליפה יותר וחיסכון בחלל. מפרט מוצר : חומר : גודל פלסטי מִכסֶה. מכסי סיר מארגן דלתות ארונות הם יפים וחסכון בחלל יותר בהשוואה למתלי אחסון אנכיים, מה שהופך את המטבח שלך לנקי יותר. פשוט לקלף את סרט הדוכן ולהיצמד לכל קיר נקי. על פי גודל הכיסוי שלך, הדבק רוחבים שונים, ההתקנה אינה דורשת קידוח והפעולה פשוטה. כלי זה מושלם לאחסון כלי מטבח כמו צלחות, סירים ומחבתות, לוחות חיתוך, מכסי סיר, מרית ועוד, מה שהופך את המטבח שלכם ליפה יותר וחיסכון בחלל.

מאפיינים מוצהרים

Material:
Plastic
Size:
18.39 inch (46.7cm) long
Unique Design:
1. The Wall mount pot lid organizer is available in three colors, black, green, blue, with two sets of each color, each pair can store one lid.:
2. Cabinet door organizer pot lids are more beautiful and space-saving compared to vertical storage racks, making your kitchen cleaner.:
3. Just peel off the stand film and stick to any clean wall. According to the size of your cover, paste different widths, installation does not require drilling, and the operation is simple.:
4. This tool is perfect for storing kitchen utensils such as plates, pots and pans, cutting boards, pot lids, spatulas and more, making your kitchen more beautiful and space saving. :

ההצעות הטובות ביותר