.

.

Hhygr 3 ב 1 ספינת פנים לפנים מרובות תפקוד, ספינת קיטור פנים רוטטיבית של 360 מעלות, עם קובץ מצורף של מכסה המנוע, ערפל חם לחות

Hhygr 3 ב 1 ספינת פנים לפנים מרובות תפקוד, ספינת קיטור פנים רוטטיבית של 360 מעלות, עם קובץ מצורף של מכסה המנוע, ערפל חם לחות

ILS 106.16

כמות
במלאי

קיטור שיער פנים רב -פונקציונלי : לא רק טוב לטיפול בעור ושיער, אלא גם יכול לחדר לחות ומגבות חמות לכיבוד אולטימטיבי מיכל מים של 320 מ"ל מאפשר 45 דקות של זמן עבודה עם פעולה שקטה. קיטור שיער פנים : יכול לספק ביעילות לחות לעור, להאיץ את המיקרו -סירקולציה של העור. ערפל אולטרה-אורח נפתח ומבטל את נקבוביות הפנים כדי להסיר לכלוך, שמן וזוהמה, ולשפר את ספיגת החומרים המזינים לעור. טיפוח שיער מעודן : ערפל חם חזק יכול לחות ולהידרר שיער, למנוע שבירה של שיער וקצוות מפוצלים. כמו כן, זה יכול לשפר את ספיגת המזגנים וטיפולים אחרים, ולהפחית את קשקשי השיער. עיצוב זרבובית מתכווננת 360 מעלות : ליהנות משירות ספא ​​מכל זווית המגדילה את טווח ריסוס המים ומזינה את עור הצוואר והחזה. ניקוי עמוק, התחדשות. שמור על העור מתוח, עדין, זוהר, טרי ונוח. קיטור שיער פנים ננו-יוני : עם טק קיטור ננו משודרג, מייצר אדים של ננו עם חלקיקים יוניים טעונים שלילית. הם יעילים עד 10 X יותר בעור החודר. תוכלו ליהנות מספא פנים מקצועי בבית. קיטור שיער פנים רב -פונקציונלי : לא רק טוב לטיפול בעור ושיער, אלא גם יכול לחדר לחות ומגבות חמות לכיבוד אולטימטיבי. מיכל מים של 320 מ"ל מאפשר 45 דקות של זמן עבודה עם פעולה שקטה. קיטור שיער פנים : יכול לספק ביעילות לחות לעור, להאיץ את המיקרו -סירקולציה של העור. ערפל אולטרה-אורח נפתח ומבטל את נקבוביות הפנים כדי להסיר לכלוך, שמן וזוהמה, ולשפר את ספיגת החומרים המזינים לעור. טיפוח שיער מעודן : ערפל חם חזק יכול לחות ולהידרר שיער, למנוע שבירה של שיער וקצוות מפוצלים. כמו כן, זה יכול לשפר את ספיגת המזגנים וטיפולים אחרים, ולהפחית את קשקשי השיער. עיצוב זרבובית מתכווננת 360 מעלות : ליהנות משירות ספא ​​מכל זווית המגדילה את טווח ריסוס המים ומזינה את עור הצוואר והחזה. ניקוי עמוק, התחדשות. שמור על העור מתוח, עדין, זוהר, טרי ונוח. קיטור שיער פנים ננו-יוני : עם טק קיטור ננו משודרג, מייצר אדים של ננו עם חלקיקים יוניים טעונים שלילית. הם יעילים עד 10 X יותר בעור החודר. תוכלו ליהנות מספא פנים מקצועי בבית. מפרט : סוג פריט : שיער פנים קיטור חומר : ABSITEM גודל : 22*17.3 ס"מ כוח : 350 וולטאז ' : 220 Vfrequency : 50 Hztemperature של קיטור זה : 40 שומרי שומנים כוללים : 1 x קיטור שיער 1 x זורם 1 : .

מאפיינים מוצהרים

Item Type:
Face Hair Steamer
Material:
ABS
Item size :
22*17.5*14.3 cm
Power:
350W
Voltage:
220V
Frequency:
50Hz
Temperature of this steamer:
40 degree
Package Includes:
1 x Face Hair Steamer :
1 x Nozzle:
1x Hair Care Hood:
1 x Bracket Connector:
1 x Manual:
Hair steaming method:
1.Wash your hair and dry it until half dry, don't use the steam cap so the steam can penetrate your scalp and bring moisture straight to the roots and hair shaft:
2.Place the machine on a desktop, fill in water then connect power to it:
3.Press power button then switch steam button, steam will come out in 5-6mins, then you can start using:
4.Steam time 10-15 minutes:
Facial steaming method:
1. Wash your face with a facial cleanser before steaming:
2. Put the steamer securely on the table, add water and connect to the main power supply.:
3. Supply some water until the water comes up to the upper limit, Press the steam ON button.:
4. Place your head into the cap carefully and adjust the height of your chair appropriately.:
5. Begin facial treatment,the safety distance is 30-50cm from the spray hole, so that your face won’t get too hot,steam time 10-15mins :

ההצעות הטובות ביותר