.

.

מד קליפר דיגיטלי של JF-XUAN, מיקרו אלקטרוני עמיד מוצג דיגיטלי משולש שימוש בעובי סרגל מדידת מד קליפר 0 ~ 25 ממ מחוגה

מד קליפר דיגיטלי של JF-XUAN, מיקרו אלקטרוני עמיד מוצג דיגיטלי משולש שימוש בעובי סרגל מדידת מד קליפר 0 ~ 25 ממ מחוגה

ILS 1.00

כמות
במלאי

בשימוש נרחב בכל מיני מדידת אבני חן ומדידת דיוק של חומר עבודה קטן השבב מעוצב בצורה מורחבת, דיוק גבוה ומהיר מאוד. זה קל, נייד, קל לשימוש ותוכל לשאת אותו איתך לכל מקום. אנו מאמצים נירוסטה מובחרת כדי להפוך את המוצר שלנו, עמיד מאוד. לקוחות יקרים, יש כל כך הרבה מוצרים בחנות זו, אתה יכול לבחור כאן את המוצרים המועדפים עליך. אנו נספק לך מוצרים ושירותים איכותיים. אם יש לך שאלות לגבי המוצר, אנא צור איתנו קשר בזמן. בשימוש נרחב בכל מיני מדידת אבני חן ומדידת דיוק של חומר עבודה קטן. השבב מעוצב בצורה מורחבת, דיוק גבוה ומהיר מאוד. זה קל, נייד, קל לשימוש ותוכל לשאת אותו איתך לכל מקום. אנו מאמצים נירוסטה מובחרת כדי להפוך את המוצר שלנו, עמיד מאוד. לקוחות יקרים, יש כל כך הרבה מוצרים בחנות זו, אתה יכול לבחור כאן את המוצרים המועדפים עליך. אנו נספק לך מוצרים ושירותים איכותיים. אם יש לך שאלות לגבי המוצר, אנא צור איתנו קשר בזמן. תכונות : בשימוש נרחב בכל מיני מדידת אבן חן ומדידת דיוק של חומר עבודה קטן. אנו מאמצים נירוסטה מובחרת כדי להפוך את המוצר שלנו, עמיד מאוד. השבב מעוצב בצורה מורחבת, דיוק גבוה ומהיר מאוד. הכוח שלה נובע מהסוללה, אינך צריך לדאוג לברוח מהעוצמה ברגע שתחליף אותה. זה קל, נייד, קל לשימוש ותוכל לשאת אותו איתך בכל מקום. מפרט : חומר : נירוסטה סטלטכנולוגיה : טחינה עדינה+שבב פרימיום : תקן לאומי למוצרים תעשייתיים טווח מדידות : 0-25 מ"מ, ערך קריאה : 0.03 MMBattery : רשימת 1.5 Vpackage : 1*קליפרנוטה אלקטרונית : 1. מכיוון שמחשבים שונים מציגים צבעים אחרת, צבע הפריט בפועל עשוי להשתנות מעט מהתמונות לעיל . אנא אפשר 1-3 מ"מ שונה בגלל המדידה הידנית. לקוחות דרכים, ישנם כל כך הרבה מוצרים בחנות זו, אתה יכול לבחור כאן את המוצרים המועדפים עליך. אנו נספק לך מוצרים ושירותים איכותיים. אם יש לך שאלות לגבי המוצר, אנא צור איתנו קשר בזמן.

מאפיינים מוצהרים

Material:
Stainless Steel
Technology:
Fine Grinding+Premium Chip
Standard:
National Standard for Industrial Products
Measuring Range:
0-25 mm, reading value
Accuracy:
0.03mm
Battery:
1.5V
Package List:
1*Electronic Caliper:
Note:
1. As different computers display colors differently, the color of the actual item may vary slightly from the above images.:
2. Please allow 1-3mm differs due to manual measurement.:
Dear customers, there are so many products in this shop, you can choose your favorite products here. We will provide you with quality products and services. If you have any questions about the product, please contact us in time. :

ההצעות הטובות ביותר