.

.

2 אינץ '54 ממ פלדה כבדה פלדה סיכות בטיחות גדולות אטב, סיכות בטיחות מתכת זהב לשמיכות מלאכת מלאכה חצאיות קילומט.

2 אינץ '54 ממ פלדה כבדה פלדה סיכות בטיחות גדולות אטב, סיכות בטיחות מתכת זהב לשמיכות מלאכת מלאכה חצאיות קילומט.

ILS 8.99

כמות
במלאי

Pins סיכות בטיחות חומר】 עשוי מפלדה באיכות טובה, קשה, יציב ועמיד, לא קל להשיג שחיקה וחלודה עם חצי ליטר חד נוסף, ולא קל לפתוח. עם החלק העליון הנעילה, זה בטוח לשימוש. 【סיכות בטיחות גודל】 54 מ"מ/2.12 אינץ ', פלדה קפיצית כבדה 1. למנוע מהצעיף להחליק, אבטחת מזרונים, ביגוד, ייצור תכשיטים, שמיכות, קילו סרוגים ועשיית מלאכה. 【חבילה כולל סיכות בטיחות כבדות של 50 יחידות. 【סיכות בטיחות חומר】 עשוי מפלדה באיכות טובה, קשה, יציבה ועמידה, לא קל להשיג שחיקה וחלודה. עם חצי ליטר חריף, ולא קל לפתוח. עם החלק העליון הנעילה, זה בטוח לשימוש. 【סיכות בטיחות גודל】 54 מ"מ/2.1 מ"מ פלדה קפיצה כבדה. 【חזק מספיק】 שימוש עם חומר משקל כבד כמו צמר, עור, בד, ויניל, ריפוד. Application יישום】 בשימוש נרחב כסיכות בטיחות שמיכות, המשמשות גם לשמירה על הצעיף להחליק, לאבטח מזרן, בגדים, ייצור תכשיטים, שמיכות, קילו סרוגים וייצור מלאכה. 【חבילה כולל סיכות בטיחות כבדות של 50 יחידות. זהיר : חלקים חריפים, אנא הרחק אותם מילדים ומבוגרים מעבדים אותם בזהירות. מפרט : חומר : סיכות פלדה מצופות ניקל עמיד בפני חלודה גודל : בערך 2 סנטימטרים צבע : זהב. איכות גבוהה : מיוצר עם מתכת באיכות גבוהה ועמידה, סיכות אינן קלות לשבור ולהתכופף. - בשימוש נרחב לחיזוק חתיכות נייר, ייצור סיכות, תפירה/התאמה, למניית צעיף להחליק, לתיקון מזרן, בגדים או מלאכה. יישום רחב : בשימוש נרחב כסיכות בטיחות שמיכות, המשמש גם לשמירה על הצעיף להחליק, אבטחת מזרן, ביגוד, ייצור תכשיטים, שמיכות, קילו סרוגים וייצור מלאכה. חבילה כולל : 50 x סיכות בטיחות גדולות.

מאפיינים מוצהרים

Material:
Rust-Resistant Nickel Plated Steel Pins
Size:
About 2 inches long
Color:
Gold.
High Quality:
Made with high quality and durable metal, pins are not easy to break and bend.
- Widely used for fasten pieces of paper, brooch making, sewing/tailoring, keeping scarf from slipping off, fixing mattress, clothing or crafts. :
Wide Application:
Widely used as quilt safety pins, also used for keeping scarf from slipping off, securing mattress, clothing, jewelry making, Blankets, Kilts Knitted and craft making. :
Package Including:
50 x Large Safety Pins :

ההצעות הטובות ביותר