.

.

הרמת פוליאסטר נטו מטען-רשת מטען אלסטית, רשת הרמת מטענים, הרמת רצועות רשת, רשת מטען אלסטית, שקית הרמת מטענים,

הרמת פוליאסטר נטו מטען-רשת מטען אלסטית, רשת הרמת מטענים, הרמת רצועות רשת, רשת מטען אלסטית, שקית הרמת מטענים,

ILS 546.74

כמות
במלאי

Constrund 【אבטחה הדוקה】 : תליית הרמת מטען קלה לכיסוי מטען גדול, מונעת נפילה של פריטים ריבועי הרמת מטען ניילון נטו ריבועי רשת צמודים, מספקת יותר כוח והגנה כאשר נמתחים מעל פריטי מטען גדולים יותר כמו מרזבי מזוודות של שידות קרח.  【תכונות וחומרים】 : רשת הרמת מטענים אינה עשויה רק ​​מחומר ניילון בעל חוזק גבוה, אלא יש גם את המאפיינים של כוח מתיחה חזק, עמידות בלאי, עמידות לאור, חיי שירות ארוכים וחזקים. Caudy גודל הרמת רשת】 : 1x1m, 300 ק"ג/500 ק"ג/1 T/2 T יכולת עומס; 1.5m, 300 ק"ג/500 ק"ג/1 T/2 T/2.5 T קיבולת עומס; יכולת עומס 2x2m, 2t/2.5t; קיבולת עומס 3x3m, 2t/2.5t; קיבולת עומס 4x4m, 2. עובי הרשת וגודל הרשת קובעים את יכולת הנשיאה של רשת הרמת המטען. Anty 【יישום רשת בטיחות】 : מדרגות ומרפסת, רשת בטיחות למיטת ילדים, גדר חיצונית, רשת בטיחות לאתר בנייה, רשת תיבות משאיות, רשת הגנת מכולות.  【רשת מיוחדת להרמת מטענים】 : ארבע פינות הרשת המטען ברשת המטען יש מלחים מורחבים, מה שלא יכול רק להניף יותר סחורות בטווח הנושא עומס, אלא גם לעטוף היטב את הסחורה מבלי ליפול, להבטיח את ביטחונם של אנשים ו דברים. Constrund 【אבטחה הדוקה】 : תליית הרמת מטען קלה לכיסוי מטען גדול, מונעת נפילה של פריטים. ריבועי הרמת מטען ניילון נטו ריבועי רשת צמודים, מספקת יותר כוח והגנה כאשר נמתחים מעל פריטי מטען גדולים יותר כמו מרזבי מזוודות של שידות קרח.  【תכונות וחומרים】 : רשת הרמת מטענים אינה עשויה רק ​​מחומר ניילון בעל חוזק גבוה, אלא יש גם את המאפיינים של כוח מתיחה חזק, עמידות בלאי, עמידות לאור, חיי שירות ארוכים וחזקים. Caudy גודל הרמת רשת】 : 1x1m, 300 ק"ג/500 ק"ג/1 T/2 T יכולת עומס; 1.5m, 300 ק"ג/500 ק"ג/1 T/2 T/2.5 T קיבולת עומס; יכולת עומס 2x2m, 2t/2.5t; קיבולת עומס 3x3m, 2t/2.5t; קיבולת עומס 4x4m, 2. עובי הרשת וגודל הרשת קובעים את יכולת הנשיאה של רשת הרמת המטען. Anty 【יישום רשת בטיחות】 : מדרגות ומרפסת, רשת בטיחות למיטת ילדים, גדר חיצונית, רשת בטיחות לאתר בנייה, רשת תיבות משאיות, רשת הגנת מכולות.  【רשת מיוחדת להרמת מטענים】 : ארבע פינות הרשת המטען ברשת המטען יש מלחים מורחבים, מה שלא יכול רק להניף יותר סחורות בטווח הנושא עומס, אלא גם לעטוף היטב את הסחורה מבלי ליפול, להבטיח את ביטחונם של אנשים ו דברים.

מאפיינים מוצהרים

Product Name:
Hanging Lifting net / Polyester lifting net bags / marine lifting nets / nylon sling nets / dock handling / lifting sling nets
Material:
Polyester
♥ Note:
① Due to manual measurement, the actual 1-2cm error will prevail. There may be a slight color difference between the picture resolution and the screen.:
② If you have any questions or custom size, please leave us a message by email, and our friendly and reliable customer service will reply you within 15 hours.:
♥♥ Happy shopping :

ההצעות הטובות ביותר