.

.

אדם דיקור דגם - ידיים רגליים אוזני דיקור דגם-עבור עיסוי, דיקור ומוקסה מרידיאן נקודת השתקפות אזור הוראת כלי

אדם דיקור דגם - ידיים רגליים אוזני דיקור דגם-עבור עיסוי, דיקור ומוקסה מרידיאן נקודת השתקפות אזור הוראת כלי

ILS 57.99

כמות
במלאי

[מצוין חינוך כלי] : את סיני דיקור דגם הוא אידיאלי הוראת סיוע בזהירות שכותרתו עם המתאים לחץ נקודת המרידיאנים של ריפוי עתיק art.It מאפשר לאנשים ללמוד את המידע של כל מרידיאן,לדעת את נקודות דיקור, ללמוד המרידיאנים ונקודות דיקור. [מאוד מפורט] : זה מאוד מפורט דיקור דגם כבר בזהירות שכותרתו עם המתאים לחץ נקודת המרידיאנים של עתיקות ריפוי אמנות, את מרקם הוא במיוחד ברור. סיוע נדיר למחקר מעמיק שלך ולמידה של ידע רלוונטי. [עמיד באיכות] : עשוי רך פלסטיק, חומרים ידידותיים לסביבה, בעבודת יד, הדפסת תהליך, הביצוע בסדר, ברור ומדויק נקודות דיקור. [בשימוש נרחב] : מצוין חינוך כלי, נהדר עבור בית ספר הוראת כלי, למידה תצוגה, ואספנות, מפורט מספיק כדי לספק סטודנטים, רופאים או כל מי שמעוניין אדם המרידיאנים ודיקור נקודות. [חבילה כוללת] : 1 איקס 5.1 אינץ אוזן דיקור דגם, 1 איקס 5.9 אינץ יד דיקור דגם, 1 זוג איקס 7.8 אינץ רגל דיקור דגם. תכונות : זה אדם דיקור דגם נעשה על ידי ויניל, אור משקל וקל לנשיאה. זה סיני דיקור דגם הוא אידיאלי הוראת סיוע. הוא מסומן בקפידה עם נקודת הלחץ המתאימה והמרידיאנים של אמנות הריפוי העתיקה. חומרים ידידותיים לסביבה, בעבודת יד, הדפסת תהליך, הביצוע בסדר, ברור ומדויק נקודות דיקור. סוגר מצוין, והמארז עם קבוע רגל עיצוב. מפרט : שם מוצר : מרידיאן נקודת דיקור מודלמוצר חומר : ידידותי לסביבהפונקציה : אותיות, את יד יכול לתורסוג : הוראה רפואיתיישום : רפואה הסינית הוראה, דיקור, עיסוי.חבילה כוללת : 1 איקס 5.1 אינץ אוזן דיקור מודל1 איקס 5.9 אינץ יד דיקור מודל1 זוג איקס 7.8 אינץ רגל דיקור מודלהערות : 1. כל מוצר נמדד ביד, בבקשה לאפשר 3-5 ממ שגיאה. את לבן רקע בשימוש בתמונה עשוי יש כמה צבע הבדל בשל ההשפעה של אור או רקע צבע. אנו מספקים מכירה בתפזורת עם פריט זה, אם אתה רוצה, פשוט צור קשר איתנו!2. אם יש לך שאלה עם משלוח או פריט, לא משנה שאתה מקבל את החבילה או לא, פשוט לשלוח הודעה אלינו, אנחנו נענה לך בתוך24 שעות (פסטיבל וחג 48 שעות).

מאפיינים מוצהרים

Product Name:
Meridian acupoint model
Product material:
environmentally friendly PVC
Function:
HD lettering, the hand can turn
Type:
Medical Teaching
Application:
Chinese medicine teaching, acupuncture, massage.
Package Includes:
1 x 5.1 inch Ear Acupuncture Model:
1 x 5.9inch Hand Acupuncture Model:
1Pair x 7.8 inch Foot Acupuncture Model:
Notes:
1. Each product is measured by hand, please allow 3-5mm error.:
2. The white background used in the picture may have some color difference due to the influence of light or background color.:
Important Note:
1. We provide bulk sale with this item, if you want, just contact with us!:
2. If you have any question with delivery or item, no matter you get the parcel or not, just send message to us, we will reply you within24 hours (festival and holiday 48 hours).:

ההצעות הטובות ביותר