.

.

Slatiom 12v 150 psi משאבת אוויר נטענת צמיג צמיג מדחס נייד אלחוטי משאבת צמיג רכב דיגיטלי לצמיגי אופניים לרכב

Slatiom 12v 150 psi משאבת אוויר נטענת צמיג צמיג מדחס נייד אלחוטי משאבת צמיג רכב דיגיטלי לצמיגי אופניים לרכב

ILS 1.67

כמות
במלאי

מתנפח נייד זה קטן בגודל, קומפקטי ונייד, וניתן למקם אותו בקלות במזוודות ובפריטים אחרים זה מאוד נוח לטיול וניתן להשתמש בו בכל עת במידת הצורך. אחסון קו הגיבוי חוסך יותר מקום. ניתן להכניס ישירות את סוג מחזיק הסיגריות לאורך הכבל, וזה נוח לצמיגים הקדמיים והאחוריים להתנפח. חבר את שקע כבל הטעינה 12 V או שקע אחר 12 וולט; הגדר את הלחץ הנדרש על מכשיר התצוגה LCD עם תאורה אחורית, המיקרו -מעבד עוקב אחר לחץ הצמיג, ונפסק אוטומטית בלחץ שהגדרת. למנפח הצמיגים יש מד לחץ דיגיטלי מובנה נשלף נהדר. מכשיר זה יכול לבדוק במהירות ובמדויק את לחץ הצמיג של כל הרכבים. מתנפח צמיגים חשמליים רב-פונקציונליים עם מד לחץ צמיגים דיגיטלי, משאבת צמיגים דיגיטליים ונורות LED בהירות לאורך זמן. עם 4 יחידות תצוגה : psi, kpa, bar, kg/cm. מתנפח נייד זה קטן בגודל, קומפקטי ונייד, וניתן למקם אותו בקלות במזוודות ובפריטים אחרים. זה מאוד נוח לטיול וניתן להשתמש בו בכל עת במידת הצורך. אחסון קו הגיבוי חוסך יותר מקום. ניתן להכניס ישירות את סוג מחזיק הסיגריות לאורך הכבל, וזה נוח לצמיגים הקדמיים והאחוריים להתנפח. חבר את שקע כבל הטעינה 12 V או שקע אחר 12 וולט; הגדר את הלחץ הנדרש על מכשיר התצוגה LCD עם תאורה אחורית, המיקרו -מעבד עוקב אחר לחץ הצמיג, ונפסק אוטומטית בלחץ שהגדרת. למנפח הצמיגים יש מד לחץ דיגיטלי מובנה נשלף נהדר. מכשיר זה יכול לבדוק במהירות ובמדויק את לחץ הצמיג של כל הרכבים. מתנפח צמיגים חשמליים רב-פונקציונליים עם מד לחץ צמיגים דיגיטלי, משאבת צמיגים דיגיטליים ונורות LED בהירות לאורך זמן. עם 4 יחידות תצוגה : psi, kpa, bar, kg/cm. תכונות : מתנפח נייד זה קטן בגודל, קומפקטי ונייד, וניתן למקם אותו בקלות במזוודות ובפריטים אחרים. זה מאוד נוח לטיול וניתן להשתמש בו בכל עת במידת הצורך. אחסון קו הגיבוי חוסך יותר מקום. ניתן להכניס ישירות את סוג מחזיק הסיגריות לאורך הכבל, הנוח לצמיגים הקדמיים והאחוריים להתנפח. קבעו את הלחץ הנדרש על מכשיר התצוגה LCD עם תאורה אחורית, המעבד מיקרו עוקב אחר לחץ הצמיג, ומפסיק אוטומטית בלחץ שהגדרת. למנפח הצמיגים יש מד לחץ דיגיטלי מובנה נשלף. מכשיר זה יכול לבדוק במהירות ובמדויק את לחץ הצמיג של כל הרכבים. מתנפח צמיגים חשמלי פונקציונלי עם מד לחץ צמיג דיגיטלי, משאבת צמיגים דיגיטליים, ונורות LED בהירים לאורך זמן בלילה.

מאפיינים מוצהרים

Power:
120 watts.
Working voltage:
DC 12V.
Maximum working current:
10 A.
Maximum pressure:
150 PSI.
Flow rate:
35 liters/minute.
Power cord length:
3 m.
Continuous working time:
8 minutes.
Display unit:
KPA, PSI, BAR, KG/CM.
Size:
14.5*6*20.5cm
The package includes:
1 x 150 PSI car air pump.:
3 nozzle adapters.:
note:
Please allow the error caused by 0-2mm manual measurement, thank you for your understanding.:
Due to the differences between different monitors, the picture may not reflect the actual color of the item. Please understand, thank you!:
Due to the differences between different monitors, the picture may not reflect the actual color of the item. Please understand, thank you! :

ההצעות הטובות ביותר