.

.

מיני קרפט ברזל, נייד נסיעות ברזל תמיכה יבש רטוב גיהוץ, קיטור ברזל כף יד גיהוץ מכונה,יופי וטיפוח אישי / טיפוח שיער

מיני קרפט ברזל, נייד נסיעות ברזל תמיכה יבש רטוב גיהוץ, קיטור ברזל כף יד גיהוץ מכונה,יופי וטיפוח אישי / טיפוח שיער

ILS 3.00

כמות
במלאי

*הביצוע מעולה * טמפרטורה קבועה 180 מעלות צלזיוס, 15 דקות כדי להתחמם.קרמיקה חימום חומר, אין דליפה, לא התחממות יתר אפילו אם זה הוא אנרגיה במשך זמן רב.זה מיני ברזל אתה יכול לסמוך על. *קל משקל ועמיד * קיטור ברזל יכול לשמש בקלות אנכי כדי קיטור בגדים על קולב או להוציא קמטים מפני וילונות וילונות. *סוליית טפלון * הסוליית נועדה להחליק בצורה חלקה על כל הבדים ללא מאמץ.את אספקת חשמל והגוף העיקרי של ברזל מופרדים, נוח לשימוש. תכונות נוספות תכונות נוספות כוללות בקרת תרמוסטט מתכווננת, הגנת בטיחות יתר על המידה, בקרת קיטור משתנה. *מגוון רחב של יישומים * החלק התחתון של הברזל מצופה בטפלון,עמיד בפני אבק, עמיד במים, עמיד בשמן ועמיד בפני שחיקה.ברזל מלאכה מיני זה נמצא בשימוש נרחב בגיהוץ בגדים, ריינסטון חם, ביצוע עבודות יד עשה זאת בעצמך. טמפרטורה קבועה 180 מעלות צלזיוס, 1.5 דקות כדי להתחמם. קרמיקה חימום חומר, אין דליפה, לא התחממות יתר אפילו אם זה הוא אנרגיה במשך זמן רב. החלק התחתון של הברזל מצופה טפלון, אבק הוכחה, עמיד במים, שמן עמיד ללבוש עמיד. יישום נרחב לגיהוץ בגדים, ריינסטון חם, ביצוע עבודות יד עשה זאת בעצמך. את אספקת חשמל והגוף העיקרי של ברזל מופרדים, נוח לשימוש.מפרט : מצב : 100% חדש לגמריחומר : עמ ' מתח : 220 תקע : האיחוד האירופי תקעמשקל : כ.9 אונקיות רשימת חבילה : 1 * מיני ברזל 1 * כבלהערה : 1. בבקשה לאפשר 0-1 אינץ שגיאה בשל מדידה ידנית. תודה על ההבנה שלך. צגים אינם מכוילים אותו, צבע פריט מוצג בתמונות עשוי להיות מראה מעט שונה מהאובייקט האמיתי. בבקשה לקחת את אחד אמיתי כסטנדרט. הברזל הקטן הוא ברזל בטמפרטורה גבוהה, מתאים לבגדי כותנה ופשתן. לא מתאים אצטט בגדי ניילון בגדים. אנא מבחן לפני גיהוץ. משי, זהורית, בגדי פוליאסטר צריך להיות מכוסה במגבת רטובה, לא צריך להיות מגוהץ ישירות. הברזל מחומם מהר מאוד במשך 2-3 שניות, לא נותנים לכל חלק של הגוף לגעת בתחתית הברזל. לא שכב שטוח, אם כי אין סכנה של אש, אבל זה קל לשרוף את הבגדים או השולחן. הברזל הקטן הוא ברזל יבש. לא לשים אותו במים.

מאפיינים מוצהרים

Condition:
100% Brand New
Material:
pps
Voltage:
220V
Plug:
EU Plug
Weight:
Approx. 253g / 8.9 oz
Package list:
1 * Mini iron:
1 * Cable:
Note:
1. Please allow 0-1 inch error due to manual measurement. Thanks for your understanding.:
2. Monitors are not calibrated same, item color displayed in photos may be showing slightly different from the real object. Please take the real one as standard.:
3. The small iron is a high temperature iron, suitable for cotton and linen clothing. Not suitable for acetate clothing and nylon clothing. Please test before ironing.:
4. Silk, rayon, polyester clothing should be covered with a wet towel, should not be directly ironed.:
5. The iron is preheated very quickly for 2-3 seconds, do not let any part of the body to touch the bottom of the iron.:
6. Do not lay flat, although there is no danger of fire, but it is easy to burn your clothes or table.:
7. The small iron is a dry iron. Do not put it in water. :

ההצעות הטובות ביותר