.

.

שסתום השקיה, G3/4in אוטומטי שסתום פליטה של ​​שסתום פליטה של ​​שסתום ואקום, שסתום פליטה של ​​כניסת אוויר, כלי השקיה חקלאי

שסתום השקיה, G3/4in אוטומטי שסתום פליטה של ​​שסתום פליטה של ​​שסתום ואקום, שסתום פליטה של ​​כניסת אוויר, כלי השקיה חקלאי

ILS 0.67

כמות
במלאי

Persions ביצועי איטום טובים】 ביצועי איטום טובים, מונעים למעשה דליפה, ביצועים יציבים ושימוש ארוך טווח בתנאי הפעלה ותחזוקה נאותים, שסתום זה כולל מחזור חיים של למעלה ממיליון מחזורים. 【תכנון ערוץ DC פנאומטי】 גוף השסתום מאמצ את עיצוב ערוץ DC הפנאומטי, קוטרי הכניסה והקוטרי היציאה הם גדולים, והיא מספיקה. דרך יעילה לשלוט במים לצמחים בודדים, גידול מכולות, חממות גינה, מיטות, מטר או מדשאות. 【עשוי מחומרים איכותיים】 עשויים מחומרים איכותיים, איכותיים ועמידים. יש לו מאפיינים של עמידות לטמפרטורה גבוהה, מניעת חלודה ואיטום אמין. יצוק מרכיבים גבוהים. 【התקנה קלה】 שיטת ההתקנה פשוטה, הפירוק והתחזוקה נוחות, המים במערכת לא ייצאו ואין צורך לרוקן את המערכת. זהו אביזר השקיה מושלם ומשמש בעיקר לגינון ולנטה גננות. 【עיצוב צף מקשה אחת עיצוב אנטי-מכה】 עיצוב אנטי-פועם צף מקשה אחת מונע אוויר במהירות גבוהה לפוצץ את הציפה בטרם עת וסוגר את יציאת הפליטה. עיצוב המבנה המיוחד מאומץ כדי להבטיח שהמים לא ידלפו כשהם מתישים. Persions ביצועי איטום טובים】 ביצועי איטום טובים, מונעים למעשה דליפה, ביצועים יציבים ושימוש ארוך טווח. בתנאי הפעלה ותחזוקה נאותים, שסתום זה כולל מחזור חיים של למעלה ממיליון מחזורים. 【תכנון ערוץ DC פנאומטי】 גוף השסתום מאמצ את עיצוב ערוץ DC הפנאומטי, קוטרי הכניסה והקוטרי היציאה הם גדולים, והיא מספיקה. דרך יעילה לשלוט במים לצמחים בודדים, גידול מכולות, חממות גינה, מיטות, מטר או מדשאות. 【עשוי מחומרים איכותיים】 עשויים מחומרים איכותיים, איכותיים ועמידים. יש לו מאפיינים של עמידות לטמפרטורה גבוהה, מניעת חלודה ואיטום אמין. יצוק מרכיבים גבוהים. 【התקנה קלה】 שיטת ההתקנה פשוטה, הפירוק והתחזוקה נוחות, המים במערכת לא ייצאו ואין צורך לרוקן את המערכת. זהו אביזר השקיה מושלם ומשמש בעיקר לגינון ולנטה גננות. 【עיצוב צף מקשה אחת עיצוב אנטי-מכה】 עיצוב אנטי-פועם צף מקשה אחת מונע אוויר במהירות גבוהה לפוצץ את הציפה בטרם עת וסוגר את יציאת הפליטה. עיצוב המבנה המיוחד מאומץ כדי להבטיח שהמים לא ידלפו כשהם מתישים. מפרט : תנאי : 100% סוג חדש לגמרי סוג : השקיה אוויר שסתום חומר : חיבור פלסטיק טופס : חוט חוט חוט : G3/4indrutucture : כדורי צף בקוטר הווידום : 20 מ"מ לחץ : פחות מ- 10 ק"ג טמפרטורה : טמפרטורה רגילה : כיוון זרימת סטנדרט סינית : מצב כיוון חד -כיווני : הידראולי : הידראולית : לחץ על הפחתת Valvetype (מיקום ערוץ) : אובייקט ישר עם גוש ישר : לחץ עבודות מים : 0.

מאפיינים מוצהרים

Condition:
100% Brand New
Item Type:
Irrigation Air Valve
Material:
Plastic
Connection Form:
Thread
Male Thread:
G3/4in
Structure:
Floating Ball Valve
Nominal Diameter:
20mm
Pressure Environment:
Less Than 10kg
Working Temperature:
Normal Temperature
Standard:
Chinese Standard
Flow Direction:
One Direction
Drive Mode:
Hydraulic Control
Uses:
Pressure Reducing Valve
Type (Channel Position):
Straight-Through
Target Object:
Water
Working Pressure:
0.2-1.6Mpa
Application:
Agricultural Sprinkler Irrigation
Weight:
Approx. 201g / 7.1oz
Size:
Approx. 11x7cm / 4.3x2.8in
Package List:
1 x Irrigation Air Valve:
Installation of air valves:
1. Air valves must be installed vertically, i.e. the buoy inside them must be kept in a vertical state to avoid affecting the exhaust.:
2. When installing, it is better to install with the partition valve, so that when it needs to be removed for repair, the system can be sealed and the water will not flow out.:
3. It is generally installed at the highest point of the system, which is conducive to improving the exhaust efficiency.:
4. Low system pressure is not only harmful to exhaust, but also increases the possibility of leakage.:

ההצעות הטובות ביותר