.

.

מד לחץ דיגיטלי של Pinkjoy Digital Digital 150 psi, 4 הגדרות, מד צמיגים לרכב, משאית, אופנוע, אופניים עם LCD

מד לחץ דיגיטלי של Pinkjoy Digital Digital 150 psi, 4 הגדרות, מד צמיגים לרכב, משאית, אופנוע, אופניים עם LCD

ILS 6.99

כמות
במלאי

יישר את ברז הלחץ עם הצמיג ואז סחט אותו חזק כדי לשמור על האוויר הדוק מד לחץ הצמיגים יציג אוטומטית את הקריאה. מדוד לחץ צמיג, לחץ בעדינות על כפתור ההפעלה, ארבע יחידות מתג חכם : 0-150psi, 0-10bar, 0-10kg / cm², 0-1000kpa. מדידה חוזרת ונשנית, אין צורך לכבות לאפס, המתנה 30 שניות לכבות אוטומטית או כיבוי ארוך. משמש למדידת מכוניות, אופניים, כדורים, סירות גומי ומוצרים אחרים. יש לו מגוון רחב של יישומים ומעניק לך מסע בטוח ובריא. אנא צור איתנו קשר אם יש לך שאלות, אנחנו תמיד כאן כדי לספק את כולכם. יישר את ברז הלחץ עם הצמיג ואז סחט אותו חזק כדי לשמור על האוויר הדוק. מד לחץ הצמיגים יציג אוטומטית את הקריאה. מדוד לחץ צמיג, לחץ בעדינות על כפתור ההפעלה, ארבע יחידות מתג חכם : 0-150psi, 0-10bar, 0-10kg / cm², 0-1000kpa. מדידה חוזרת ונשנית, אין צורך לכבות לאפס, המתנה 30 שניות לכבות אוטומטית או כיבוי ארוך. משמש למדידת מכוניות, אופניים, כדורים, סירות גומי ומוצרים אחרים. יש לו מגוון רחב של יישומים ומעניק לך מסע בטוח ובריא. אנא צור איתנו קשר אם יש לך שאלות, אנחנו תמיד כאן כדי לספק את כולכם. שמירה על לחץ צמיג נכון : -הפחתת בלאי צמיגים והרחיבו את חיי הצמיג -גירוש יעילות דלק -עיין בטיפול ברכב ובמפרט בטיחות : טווח לחץ : -0 ~ 150 psi -0 ~ 10 bar -0 ~ 1000 k Pa -0 ~ 10 ק"ג/ תצוגה דיגיטלית CM2 : 21 × 10 מ"מ תצוגה LCD תצוגה חשמל מקור : (מוכן לשימוש) -3 × LR44 תאי כפתור 1.5 וולט טמפרטורות הפעלה : 23 ° F ~ 122 ° F מינימום תוספת : 0.1 PSI הוראות : -לחץ על כפתור "ההפעלה". ואז המתן ל- 0 לתצוגה. -יש לשחרר את זרבובית המד לשסתום הצמיג. לחץ בחוזקה כדי להבטיח חותם טוב למניעת דליפת אוויר. -מדו מד על השסתום עד להגדרת הקריאה בתצוגת LCD. נתק את המד, ואז קרא לחץ. -אפשר לשחזר את הקריאה, פשוט הניח שוב את זרבובית המד לשסתום הצמיג וחזור. -המד יכבה אוטומטית 30 שניות לאחר השימוש. ניתן לכבות ידנית גם את המד על ידי לחיצה על כפתור "ההפעלה" עד שתצוגת LCD כבויה. אזהרה : ניפוח צמיגים ללחץ המומלץ של היצרן בלבד. ניפוח יתר או תחת ניפוח צמיגים עלול ליצור תנאי נהיגה מסוכנים שעלולים להיות מסוכנים.

מאפיינים מוצהרים

Pressure Range:
-0 ~ 150 PSI:
-0 ~ 10 Bar:
-0 ~ 1000 Kpa:
-0 ~ 10 Kg/cm2:
Digital Display:
21 × 10mm LCD Display
Power Source:
(Ready to Use)
-3 × LR44 1.5V Button Cells:
Operating Temperatures:
23 °F ~ 122 °F
Minimum Increment:
0.1 PSI
Instruction:
-Press the “Power” button. Then wait for 0 to display.:
-Place the nozzle of the gauge into the tire valve. Press firmly to ensure a good seal to prevent air from leaking.:
-Keep gauge on the valve until the reading on the LCD display is set.:
Disconnect the gauge, then read pressure.:
-To retake the reading, simply place the nozzle of the gauge into the tire valve again and repeat.:
-The gauge will automatically shut off 30 seconds after use. The gauge can also be manually shut off by pressing down on the “Power” button until LCD display is off.:
Warning:
Inflate tires to manufacturer’s recommended pressure only. Over inflating or under inflating tires can create potentially hazardous driving conditions.:

ההצעות הטובות ביותר