.

.

מגש אחסון שולחן עבודה מרובי מטרה מגש שירות למזון תכשיטים קוסמטיקה קוסמטיקה לבנה לבנה מגש תכשיט לבן, מגש

מגש אחסון שולחן עבודה מרובי מטרה מגש שירות למזון תכשיטים קוסמטיקה קוסמטיקה לבנה לבנה מגש תכשיט לבן, מגש

ILS 60.60

כמות
במלאי

במגש העץ יש פורניר עץ רחיץ לבן ויפה מבפנים ומחוצה לה, עם סגנון פשוט ואופנתי מתנה נהדרת : המגש היפה הזה הוא המתנה המושלמת לחימום בית, או מתנה מיוחדת למישהו שאוהב לשתות קפה בחייך. מושלם עבור שידות, עליון שירותים, משטח השיש, מגירות או אחסון מדף וכו '. עיצוב חיסכון בחלל, מגש האחסון הזה גדול מספיק כדי להחזיק את הפריטים שלך מבלי לתפוס יותר מדי מקום על השידה שלך. רב תכליתי : משמש כצלחת אוכל או ארגון קוסמטיקה, מברשות איפור, ציוד בריאות ויופי, תכשיטים וחיוני אמבטיה אחרים כמו כדורי כותנה, ספוגיות או פריטי טיפוח עיניים. רב תכליתי : משמש כצלחת מזון או ארגון קוסמטיקה, מברשות איפור, ציוד בריאות ויופי, תכשיטים וחיוני אמבטיה אחרים כמו כדורי כותנה, ספוגיות או פריטי טיפוח עיניים . במגש העץ יש פורניר עץ רחיץ לבן ויפה מבפנים ומחוצה לה, עם סגנון פשוט ואופנתי . עיצוב חיסכון בחלל, מגש האחסון הזה גדול מספיק כדי להחזיק את הפריטים שלך מבלי לתפוס יותר מדי מקום על השידה שלך. מושלם לשידות, עליון שירותים, משטח השיש, אחסון מגירה או מדף וכו '. מתנה נהדרת : המגש היפה הזה הוא המתנה המושלמת לחמירת בית, או מתנה מיוחדת למישהו שאוהב לשתות קפה בחיים שלך. מפרט : תכונות : רב תכליתי : משמש כצלחת אוכל או ארגון קוסמטיקה, מברשות איפור, בריאות ויופי אספקה, תכשיטים וחיוני אמבטיה אחרים כמו כדורי כותנה, ספוגיות או פריטי טיפוח עיניים. במגש העץ יש פורניר עץ רחיץ לבן ויפה מבפנים ומחוצה לה, עם סגנון פשוט ואופנתי. עיצוב חיסכון בחלל, מגש האחסון הזה גדול מספיק כדי להחזיק את הפריטים שלך מבלי לתפוס יותר מדי מקום על השידה שלך. מושלם לשידות, עליון שירותים, משטח השיש, מגירות או אחסון מדף וכו '. מתנה נהדרת : המגש היפה הזה הוא המתנה המושלמת לחימום בית, או מתנה מיוחדת למישהו שאוהב לשתות קפה בחייכם. ספציפיות : חומר : משקל עץ : בערך. 198 גרם/ 7ozsize : בערך 20*20 ס"מ/ 7.9incolor : רשימת חבילות לבנות : 1*traynote : אנא אפשר שגיאה קלה עקב מדידה ידנית. תודה על ההבנה שלך.

מאפיינים מוצהרים

Features:
Multi-purpose:
used as a food plate or organizing cosmetics, makeup brushes, health and beauty supplies, jewelry and other bathroom essentials such as cotton balls, swabs or eye care items.
The wooden tray has beautiful white washable wood veneer inside and outside, with simple and fashionable style. :
Space saving design, this storage tray is big enough to hold your items without taking up too much space on your dresser. :
Perfect for dressers, toilet top, countertop, drawer or shelf storage etc. :
A great gift:
this beautiful tray is the perfect housewarming gift, or a special gift for someone who likes drinking coffee in your life.
Specification:
Material:
Wood
Weight:
Approx.198g/ 7oz
Size:
Approx.20*20cm/ 7.9*7.9in
Color:
White
Package List:
1 * Tray:
Note:
Please allow slight error due to manual measurement. Thanks for your understanding.:

ההצעות הטובות ביותר