.

.

נטו לילדים, בטיחות נטו למדרגות רטרו רשת נטו מטען חבל נטו לילדים טיפוס עבור כלוב כמו תקרת נטו, דקורטיבי נטו, תמונה

נטו לילדים, בטיחות נטו למדרגות רטרו רשת נטו מטען חבל נטו לילדים טיפוס עבור כלוב כמו תקרת נטו, דקורטיבי נטו, תמונה

ILS 2.33

כמות
במלאי

משפחה מרפסת ומעקה מרפסת מדרגות בטיחות נטו מעקה מדרגות אנטי-חתול טיפוס,אנטי-גבוהה סתיו אחרים אינטנסיבי הגנה;קיר,בית ,מסיבת נושא, מדרגות, חיות מחמד, ילדים, אולמות ספורט, מגרשי משחקים, גנים, בתי ספר או מועדוני ספורט זה יכול למנוע אובייקטים מליפול, להבטיח את בטיחות של חיות מחמד, ילדים. מגן נטו מגן על ילדים של בטיחות,רכות מתונה,לא קל לדעוך,לא מפחד של רוח וגשם,ארוך שירות חיים,יותר עמיד, קל להתקנה וקל לפרק.כאשר אתה לא צריך להשתמש בו,אתה יכול לקפל אותו ולאחסן אותו בנוחות. מפרט רשת חבל קנבוס קוטר חוט רשת ביטחון 4 מ מ, מרווח רשת 10 על 10 ס מ.את רשת קצה מתחזק, את כוח הוא אפילו, כוח המשיכה הוא חזק, את קרם הגנה, את עמיד, ואת אטים לגשם. *להתאמה אישית גודל * את הגנת נטו יש שימושים רבים, כגון דקורטיבי תמונה קירות, אתר בידוד הגנה, ויכול לשמש כרשת עבור שונים חוות ציפורים ובעלי חיים. אם יש לך דרישות גודל אחרות, אנא פנה אלינו באמצעות דואר אלקטרוני ומצפים לתשובתך. *אריגת ריבוי גדילים נטו טיפוס חבל קנבוס, רשת ארוגה בעבודת יד,רשת גדר בטיחות לילדים,בד ארוג יציב בדרגה גבוהה,קשירה מקצועית,אריגה מרובת גדילים,להפוך את החבל לעמיד יותר,בעל עמידות חזקה בפני השפעה, יכול לעמוד בגרוע מכל Condition.it הוא חזק גם כאשר בשימוש בחוץ. למען בטיחות ילדכם, אמא ואבא יקרים צריכים להתקין חבל קנבוס עבור you.It הוא שותף טוב כדי להגן על בטיחות הילד שלך.רשתות הקנבוס שלנו יכולות גם לקשט את אזור המשחקים של ילדכם ולהסוות את הפנים area.It הוא גם קישוט מושלם-למסיבת ליל כל הקדושים שלך או מסיבת נושא אחרת.שימושים : רשתות תקרה, קישוט קיר, תליית בגדים, קירות צילום, רשתות מחיצה, וילונות מחיצה, רשתות טיפוס, רשתות בצורת מיוחדת, רשתות מגןמפרט : שם מוצר : רשת חבל קנבוס חומר רשת בטיחות : רשת מגן גודל : 1 על 1 מ', 1 על 2 מ', 1 על 2 מ', 1 על 6 מ', 2 על 2 מ', 2 על 4 מ', 2 על 5 מ', 3 על 3 מ', 3 על 7 מ', 4 על 4 מ', חבל בטיחות 4 על 6 מ', 5 על 5 מ '(ניתן להתאמה אישית) : קוטר כ : 4 מ 'מרווח רשת 10 על 10 ס' חבל צבע : צבע יוטה (ניתן להתאים אישית צבעים אחרים)הרשת הארוגה מתאימה לשימוש פנימי/חיצוני וניתן להשתמש בה בכל מקום. : חבלים בשימוש נרחב : מדרגות, מרפסות, לופטים, חלונות, גנים, טיפוס, נדנדות, ערסלים, גשרים תלויים, גני ילדים, קניונים, מסעדות, פארקי שעשועים, חנויות בגדים, רשתות בגדים תלויות, רשתות תקרת גג, רשתות דקורטיביות , רשתות להגנת צמחים, רשת מנהרות, חסימת רשתות בעלי חיים, רשתות עמידות לנפץ לילדים, רשתות בידוד לחיות מחמד, רשתות בטיחות לילדים, רשתות חתולים וכו'.

מאפיינים מוצהרים

Product Name:
Hemp rope net
Safety net material:
jute
Protective mesh size:
1x1m , 1x2m , 1x3m , 1x4m , 1x5m , 1x6m , 2x2m , 2x3m , 2x4m , 2x5m , 3x3m , 3x5m , 3X7m , 4X4m , 4X6m , 5X5m(customizable)
Safety rope:
diameter about:
4mm
mesh spacing 10X10cm:
Rope color:
jute color (other colors can be customized):
The woven mesh is suitable for indoor/outdoor use and can be used anywhere.:
★Widely used ropes:
stairs, balconies, lofts, windows, gardens, climbing, swings, hammocks, suspension bridges, kindergartens, shopping malls, restaurants, amusement parks, clothing stores, hanging clothes nets, roof ceiling nets, decorative nets, plant protection nets , tunnel network, blocking animal nets, children's shatter-resistant nets, pet isolation nets, child safety nets, cat nets, etc.
★Recommended size:
Photo wall:
rope thickness 3-6mm, mesh 8-12cm;
Clothes hanging net:
rope thickness 8-12mm mesh 8-15cm;
Decorative net:
rope thickness 6-20mm mesh 6-25cm;
Ceiling net:
rope thickness 10-20mm mesh 10-25cm;
Climbing net:
rope thickness 16-22mm mesh 12-25cm;
Protective net:
rope thickness 8-14mm mesh 8-12cm;
Plant climbing net:
rope thickness 6-10mm mesh 10-20cm ;
Warm Reminder::
★Due to manual measurement, please allow 1-3cm error:
★The picture is for reference only, please refer to the object. Due to the different understanding of the spotlight and the color of different people, s :

ההצעות הטובות ביותר