.

.

Kaikea אור וחזק לבנים אחסון מטבח עגלות עגלות 3 שכבות בית יחידת מדף צרה למשרד חדר שינה בסלון 28 סמ רוח

Kaikea אור וחזק לבנים אחסון מטבח עגלות עגלות 3 שכבות בית יחידת מדף צרה למשרד חדר שינה בסלון 28 סמ רוח

ILS 1.00

כמות
במלאי

בנייה איכותית המיוצרת מתכת של NG עם גימור עמיד בפני חלודה עמידה יותר יציבה ועמידה מושלם למעונות משרדי מוסך מטבח בסלון ועוד. חיסכון בחלל (רוחב 28 ס"מ) מתלה נשיכה צרה כדי לאחסן את כל הפריטים שלך כדי לשמור על אספקה ​​וחיוניים מאוחסנים בצורה מסודרת ונפטרת מעומס לא מאורגן. רולינגרים 4 גלגלים עמידים מאפשרים לך להעביר את הסחורה שלך בקלות מחדר לחדר. ידיות צד מספקות אחיזה קלה כדי להפוך את ההובלה לפשוטה וקלה. קל להרכיב את הרכבת יחידות המדף במהירות ובקלות על ידי הרכבת החלקים יחד מבלי שכל כלים קלים. התקן מספר מתלים לאחסון נוסף. רב תכליתי נהדר עבור תנורי מיקרוגל תבלינים משומרים עציצים כביסה אספקת חיות מחמד אספקת חיות מחמד אספקת ניקוי בית ואמבטיה צעצועים של ילד או כל ריבוי אפשרויות. בנייה איכותית המיוצרת מתכת של NG עם גימור עמיד בפני חלודה עמידה יותר יציבה ועמידה. מושלם למעונות משרדי מוסך מטבח בסלון ועוד. חיסכון בחלל (רוחב 28 ס"מ) מתלה נשיכה צרה כדי לאחסן את כל הפריטים שלך כדי לשמור על אספקה ​​וחיוניים מאוחסנים בצורה מסודרת ונפטרת מעומס לא מאורגן. רולינגרים 4 גלגלים עמידים מאפשרים לך להעביר את הסחורה שלך בקלות מחדר לחדר. ידיות צד מספקות אחיזה קלה כדי להפוך את ההובלה לפשוטה וקלה. קל להרכיב את הרכבת יחידות המדף במהירות ובקלות על ידי הרכבת החלקים יחד מבלי שכל כלים קלים. התקן מספר מתלים לאחסון נוסף. רב תכליתי נהדר עבור תנורי מיקרוגל תבלינים משומרים עציצים כביסה אספקת חיות מחמד אספקת חיות מחמד אספקת ניקוי בית ואמבטיה צעצועים של ילד או כל ריבוי אפשרויות. ? תיאור : · פתרו את בעיות האחסון שלכם עם מגדל אחסון מעוצב היטב זה שחסוך נוחות קל לאחסון. מספיק קלוש שיכול להכניס לתוכו את הפער בין המקרר לארון. זה יכול לחסוך מקום במטבח קטן וחדר אמבטיה.? מפרט : · חומר : מתכת.07 אינץ ')? החבילה כוללת : · 1x Slide החוצה מכונית אחסון.? תכונות : · לספק לך שטח אחסון רב יותר אופטימיזציה של ניצול החלל. · עזרה למזער את העומס ולמקסם את השטח בכל חדר בבית. נהדרים להיות תפאורה לסגנון החדר שלך. יכולת אחסון קיבולת משקל נהדרת ומראה קלאסי הופכים אותה לשילוב של סגנון ופונקציונליות.? תזכורת חמה : · מדידה ידנית תהיה שגיאה של 1-2 ס"מ, תלוי בגודל בפועל. אנא הידוק מחדש את האגוזים כדי לשמור על יציבות העגלה.

מאפיינים מוצהרים

· Material:
Metal.
· Size:
45.5X28X84 Cm(17.9X11.2X33.07 Inch)
? Package Includes:
· 1X Slide Out Storage Car.:
? Features:
· Provide You More Storage Space Optimizing the Space Utilization.:
· Help Minimize Clutter and Maximize Space in Any Room in Your Home.:
· the Fourers Make It Easy for You to Move the Storage Cart Wherever.:
· Elegant Design Fashion Color and Textured Look Are Great to Be Decor for Your Room Style.:
· the Slim Design Makes It Easy to Place in Narrow Nooks or Small Corners When Not in Use.:
· Suitable for Your Bedroom Living Room Closet Kitchen Shelf or Anywhere in the House.:
· Its Easy Mobility Great Weight Capacity Storage Ability and Classy Look Makes It into a Combination of Style and Functionality.:
? Warm Reminder:
· Manual Measurement There Will Be 1-2Cm Error Depending on the Actual Size.:
· There Might Be a Little Color Difference Due to the Monitor Camera or Other Factors Please Refer to the Physical Item.:
· If the Screws Worked Themselves Loose Duusing Please Re-Tighten the Nuts to Keep the Cart's Stability.:
You can contact us by email, :

ההצעות הטובות ביותר