.

.

טדידווה תעשייתי צינור בגדים מתלה עם למעלה מדף, שמירת מקום קיר רכוב מתלה בגדים, מדף עם תליית מוט עבור ארון אחסון, כביסה חדר.

טדידווה תעשייתי צינור בגדים מתלה עם למעלה מדף, שמירת מקום קיר רכוב מתלה בגדים, מדף עם תליית מוט עבור ארון אחסון, כביסה חדר.

ILS 0.33

כמות
במלאי

זה בגדים מתלה הוא עשוי באיכות גבוהה ברזל צינורות,חלק מט שחור-סיים משטח, קל להתאים עם סגנונות שונים של חדר; *חסון ועמיד מתלה בגד זה הוא יציב מאוד מותקן על קיר מוצק. פריט זה כולל חומרה לעלות על בטון, קירות אריחים או סוגים אחרים קירות. זה יכול להחזיק מעל 132 פאונד. : פרקטיות וחיסכון-מקום רק בגדים תלויים ומעיל כי מבלי לקחת זמן נוסף כדי ברזל החוצה קמטים מן הקפלים. מושלם מתלה כדי לארגן ולהציג שלך כל יום בגדי או עונתי תלבושות;. *קל להרכבה כל החלקים ניתנים להסרה, הקפד לדפוק אותם חזק ואז לעלות אותו לקיר. זה קל לשימוש מתלה עולה בדקות. לא רק זה מתלה עבודה נהדר עבור בגדים, כובעים וצעיפים, אבל אתה יכול גם לתלות מגבות או צמחים כדי לקשט את החדר שלך. מתלה מסוגנן זה ישתלב בצורה מושלמת עם עיצוב הבית שלך. * זה בגדים מתלה הוא קיר רכוב כדי ליצור יותר שטח אחסון בשבילך, מושלם עבור הוצאות שלך ארון או כמו חילוף פתוח ארון. * תליית בגדים ומעיל כי מבלי לקחת זמן נוסף כדי ברזל החוצה קמטים מקפלים. * את קיר בגדים מתלה הוא 10.63 סנטימטרים עמוק, מאוד קל לך לתלות ולארגן בגדי שלך. * זה צינור בגדים מתלה לא רק יכול לשמש קולב כדי לארגן שלך יומי בגדים, גם לשמש אמבטיה מתלה או מדף לצמחים. * זה בגדים מתלה קיר הר הוא עשוי באיכות גבוהה ברזל צינורות,חלק מט שחור-משטח מוגמר, קל להתאים עם סגנונות שונים של חדר;.

מאפיינים מוצהרים

ההצעות הטובות ביותר