.

.

JERSVIMC 6 אינץ 'צבת טוויסט חוט בטיחות, צבת חוט מטוסים תעופה תיל הפיך תיל טוויסטר תעשייה תעשיית צבת חשמלית נעילה אוטומטית.

JERSVIMC 6 אינץ 'צבת טוויסט חוט בטיחות, צבת חוט מטוסים תעופה תיל הפיך תיל טוויסטר תעשייה תעשיית צבת חשמלית נעילה אוטומטית.

ILS 1.00

כמות
במלאי

1️⃣ [חומר איכותי] : צבת הטוויסט עשויה מחומרי פלדה עם מפרט גבוה בפחמן גבוה ומזויפת על ידי טיפול בחום סטנדרטי גבוה, כך שהמוצר עמיד ונמנע ממצב השבר הנגרם כתוצאה משימוש תכוף מספיק צבת טוויסטר תיל איכותית כדי ללוות אותך במשך שנים רבות. 2ות [פונקציות עוצמתיות] : כאשר הבורג נופל, צבת הטוויסט של הנתיכים יכולים לתקן אותו. יכולת ההידוק של הצבת עדיין חזקה מאוד, לא תהיה החלקה, וניתן להשלים במהירות את עבודת הפיתול. לא רק זה, צבת זו יכולה גם לסובב חוטי פלדה מרובים בו זמנית, מה שמשפר מאוד את איכות המשימה ואת היעילות של העבודה. 3ות [קל לשימוש] : צבת חוט המטוסים קלה מאוד לשימוש, לוקח רק כמה דקות כדי להשלים את עבודת פיתול חוט הפלדה. ראשית, עליכם להדק את החוט עם צבת ולתקן אותו, ואז למשוך את קצה הידית של הצבת, ולבסוף לסובב אותו כמה פעמים. באופן זה ניתן לעוות את חוט הפלדה בקלות, וניתן לחתוך את חוט הפלדה בקלות אם הוא מתאים לו לחותך. 4️⃣ [רב-תכלית] : צבת חוט החליטה היא עיצוב של שלושה באחד, שניתן להשתמש בו לחיתוך, התפתלות ושימוש כצבת רגילה, המתאימה לחוטי 0. לכן זה יהיה מעשי מאוד וניתן להשתמש בו במגוון הזדמנויות, כמו מטוסים, מכוניות, תעשיות מכונות, תעשיה, משקי בית וכן הלאה. 5 באתר [100% ערבות שביעות רצון] : Jers VIMC מחויבת להביא חווית קנייה נעימה לכל הלקוחות. אם קורה משהו למוצר, אנא אל תהסס לפנות אלינו. אנו פותרים את הבעיה עבורך 24 שעות ביממה, אתה יכול להחליף את המוצר הפגום או להחזיר אותו להחזר תוך 30 יום. מדוע אתה בוחר בנו : המותג Jers VIMC מתמחה בייצור חלקי Vise Grips & נעילה. אנו פועלים בתחום זה שנים רבות. JERSVIMC שולט בקפדנות בחומרים ובבדיקה איכותית, כך שהיא זכתה ללקוחות נאמנים רבים. כשאתה מנסה לבחור את המותג Jers VIMC, אתה תהיה מרוצה ותהפוך לאחד המשתמשים הנאמנים במותג שלנו. המפרט : חומר : צבע פלדה סגסוגת : שחור עבודה גודל חלק : 6 אינץ ' / 152.4 מ"מ חבילה כלולה : 1 x 6 "צבת טוויסט חוט בטיחות. הודעות חמות : 1. אז הגודל נמדד ידנית, אנא אפשר שגיאה של 1- 2 מ"מ, ולא אכפת לך כשאתה קונה אותו. צבע המוצר עשוי להשתנות מעט בגלל הצילום והמסך שלך. ערבות קניות נטולת סיכון הטובה ביותר של 30 יום! Jers VIMC תבטיח איכות מוצר ושירות לאחר המכירה, ומקווה שתהיה לנו חווית קנייה נעימה ומספקת איתנו.

מאפיינים מוצהרים

ההצעות הטובות ביותר