.

.

כרית חימום המותניים, 8.4 וולט כרית חימום אלחוטי ניידת התחממות לגברים נשים

כרית חימום המותניים, 8.4 וולט כרית חימום אלחוטי ניידת התחממות לגברים נשים

ILS 2.33

כמות
במלאי

חגורת עיסוי חשמלית, עיסוי מכונה כפולה תומכת בהקלה בלחץ ועיסוי נוח הקרוב למותניים, ומעורר את תדירות דיקור דיקור, עיסוי רטט ופטיש, תוך הקלה על אי נוחות המותניים תואם את הארגונומיה לתמיכה במשקל, לפזר את הלחץ על העור, לשחרר את הלחץ על עמוד השדרה המותני, להתאים את המותניים ולהפעיל חימום חשמלי עם חבילת תרופות כדי לחמם את המותניים והבטן. רך ונוח, נושם וחם, עמיד ללבוש פס חימום אלסטי, מעשי, עמיד למשוך, גמישות חזקה, קיבוע יציב, הקלה על לחץ המותניים, עיסוי מכונה כפול, 3 רצועות תמיכה בסחוס ו -2 קפיצים. העיצוב המתחשב נוח לשימוש. ניתן להשתמש בממשק ה- USB עם חבילות חשמל או עיבודים עגולים. הוו והאטב הוא ואל תגרד את הידיים. העיצוב המטרה הכפול של טעינה וחיבור נוח ונטול כריכה. לחומר החדש יש רכות וקיבוע טובים, שיכולים להיות אטומים ועמידים למים, ויכול למנוע ביעילות את הכניסה של נוזלים לאזור החימום. חגורת עיסוי חשמלית, עיסוי מכונה כפולה תומכת בהקלה בלחץ ועיסוי נוח הקרוב למותניים, ומעורר את תדירות דיקור דיקור, עיסוי רטט ופטיש, תוך הקלה על אי נוחות המותניים. תואם את הארגונומיה לתמיכה במשקל, לפזר את הלחץ על העור, לשחרר את הלחץ על עמוד השדרה המותני, להתאים את המותניים ולהפעיל חימום חשמלי עם חבילת תרופות כדי לחמם את המותניים והבטן. רך ונוח, נושם וחם, עמיד ללבוש פס חימום אלסטי, מעשי, עמיד למשוך, גמישות חזקה, קיבוע יציב, הקלה על לחץ המותניים, עיסוי מכונה כפול, 3 רצועות תמיכה בסחוס ו -2 קפיצים. העיצוב המתחשב נוח לשימוש. ניתן להשתמש בממשק ה- USB עם חבילות חשמל או עיבודים עגולים. הוו והאטב הוא ואל תגרד את הידיים. העיצוב המטרה הכפול של טעינה וחיבור נוח ונטול כריכה. לחומר החדש יש רכות וקיבוע טובים, שיכולים להיות אטומים ועמידים למים, ויכול למנוע ביעילות את הכניסה של נוזלים לאזור החימום. מפרט : סוג פריט : חימום המותניים פקד : OK Spolicvoltage : 100-240 VProduct מפרט : 1 pc, גודל חופשי, חליפות לגברים ונשים. פונקציית המוצר : משפרת את אי הנוחות המותנית, יכולה להציע חום בטן. צבע : שחור כיצד להשתמש : קושרים את מגן המותניים למותניים, התאם את ההידוק של הוו והמהדק וחבר את אספקת החשמל כדי לחמם אותו. התאם את ההידוק של פס הלחץ בהתאם למצבך כדי להגדיל את טמפרטורת החימום המותניים.

מאפיינים מוצהרים

Item Type:
Waist Heating Pad
Material:
OK Cloth
Voltage:
100-240V
Product Specification:
1pc, free size, suits for men and women.
Product Function:
Improves lumbar discomfort, can offer abdominal warmth.
Color:
Black
How to Use:
Tie the waist protector to the waist, adjust the tightness of the hook and fastener, and plug in the power supply to heat it. Adjust the tightness of the pressure band according to your own situation to increase the waist heating temperature. :
Package List:
1 xWaist Heating Pad:
1 x USB Charging Cable:
1 x Plug:
1 x User Manual:
Note:
1. Please allow slight error due to manual measurement. Thanks for your understanding.:
2. Monitors are not calibrated same, item color displayed in photos may be showing slightly different from the real object. Please take the real one as standard.:
3. If you have any questions or concerns after receiving the product, please feel free to contact us so we can help.:
4. If the product has quality problems, we will replace or compensate you for free as soon as possible. :

ההצעות הטובות ביותר