.

.

כלי בעל משושה קולט בלוק צ ' אק מחזיק אה40 מחרטה מחזיק כלי אביזרי מחרטה כלי

כלי בעל משושה קולט בלוק צ ' אק מחזיק אה40 מחרטה מחזיק כלי אביזרי מחרטה כלי

ILS 75.70

כמות
במלאי

מספק יציבות גבוהה יותר; חיתוך מדריכי הם מתאים לחיתוך בעומקים שונים, ולשמור על זווית צפייה טובה ויציבות עבור מהר להגדיר קופצים על מכונות. ניתן להשתמש בעמידה זקופה. עשוי כלי פלדה מוקשה. לקוחות יקרים, יש כל כך הרבה מוצרים בחנות הזאת, אתה יכול לבחור האהוב עליך מוצרים כאן. אנו נספק לך מוצרים ושירותים איכותיים. אם יש לך שאלות על המוצר, אנא פנה אלינו בזמן. מפרט : דגם : אה40חומר : קשה פלדהצבע : כסף ושחורגודל : כ 50*80 ממתכונות : עבור מקביל, מרובע או משושה צורות כמו גם עבור צלב חור קידוח באופן 60, 90 או 120 מעלות.חבילה כללה : 1 על 40 משושה קולט בלוקאנו מספקים 100% מושלם שירות לקוחות, אנא אל תהססו לפנות אלינו עם כל שאלות, אנו מחויבים לספק לך את שירות לקוחות!לקוחות יקרים, יש כל כך הרבה מוצרים בחנות הזאת, אתה יכול לבחור האהוב עליך מוצרים כאן. אנו נספק לך מוצרים ושירותים איכותיים. אם יש לך שאלות על המוצר, אנא פנה אלינו בזמן.

מאפיינים מוצהרים

Model:
ER40
Material:
Hard Steel
Color:
Silver and Black
Size:
About 50*80mm
Features:
For parallel, square or hex shapes as well as for cross hole drilling at 60, 90 or 120 degrees.:
Package Included:
1 x ER40 Hex Collet Block:
We provide 100% perfect customer service, please don't hesitate to contact us with any questions, we are committed to providing you with the customer service!:
Dear customers, there are so many products in this shop, you can choose your favorite products here. We will provide you with quality products and services. If you have any questions about the product, please contact us in time. :

ההצעות הטובות ביותר