.

.

250-301 שינוי מהיר כלי הודעה וכלי מחזיק הפיכת מול מחזיק מחרטה כלי כלי סוגר מחרטה כלי

250-301 שינוי מהיר כלי הודעה וכלי מחזיק הפיכת מול מחזיק מחרטה כלי כלי סוגר מחרטה כלי

ILS 122.57

כמות
במלאי

עבור ידני ו מחרטה דיוק קרקע וקשוח. הפיכת מול כלים יכול להיות נעול יחד. V goove להחזיק סיבוב הסכין ברים משעממים וכלים, כמו גם כיכר כלי ביטים מכונת פני סוף, חיצוני, חיתוך, משעמם וכו'. שביעות הרצון שלך יהיה המוטיבציה הגדולה ביותר שלנו, תודה לך על התמיכה שלך, אם יש לך שאלות, אנא אל תהסס לפנות אלינו, אנחנו נענה לך בתוך 24 שעות!. שביעות הרצון שלך יהיה המוטיבציה הגדולה ביותר שלנו, תודה לך על התמיכה שלך, אם יש לך שאלות, אנא אל תהסס לפנות אלינו, אנחנו נענה לך בתוך 24 שעות!תיאור : מכיפיט 250-301 שינוי מהיר כלי הודעה ומחזיק כלי / מפנה ופונה מחזיק מחרטה כלי.מפרט : דגם : 250-301 חומר : מתכתטווח הידוק : 1/2-3/4"גודל : 98 על 30 על 90 מ" מ כמות : 1 יחידתכונות : שפע של עמדות עבודה עבור מחזיק כלי נוסף.להתאים גובה של חיתוך קצה בקלות ובאופן מדויק.עבור ידני ו מחרטה.הפיכת מול כלים יכול להיות נעול יחד.V goove להחזיק סיבוב הסכין ברים משעממים וכלים, כמו גם כיכר כלי ביטים מכונת פני סוף, חיצוני, חיתוך, משעמם וכו'.חבילה כללה : 1 איקס 250-301 הפיכת מול מחזיקלקוחות יקרים, יש כל כך הרבה מוצרים בחנות הזאת, אתה יכול לבחור האהוב עליך מוצרים כאן. אנו נספק לך מוצרים ושירותים איכותיים. אם יש לך שאלות על המוצר, אנא פנה אלינו בזמן.

מאפיינים מוצהרים

Model:
250-301
Material:
Metal
Clamping range:
1/2-3/4
Size:
98 x 30 x 90mm
Quantity:
1pc
Features:
Plenty of working positions for more tool holder.:
Adjust height of cutting edge easily and accurately.:
For manual and CNC-lathe.:
Precision ground and hardened.:
Turning and facing tools can be locked together.:
V goove hold round shank boring bars and tools as well as square tool bits to machine end face, external, cutting, boring etc.:
Package Included:
1 x 250-301 Turning and Facing Holder:
Dear customers, there are so many products in this shop, you can choose your favorite products here. We will provide you with quality products and services. If you have any questions about the product, please contact us in time. :

ההצעות הטובות ביותר