.

.

חריטה חינם של ג'וביבי - התאמה אישית אישית תאריך מיוחד תאריך תאריך תאריך כלב כלב מכולה שרשרת תליון שרשרת נירוסטה שריפת

חריטה חינם של ג'וביבי - התאמה אישית אישית תאריך מיוחד תאריך תאריך תאריך כלב כלב מכולה שרשרת תליון שרשרת נירוסטה שריפת

ILS 3.00

כמות
במלאי

♥ קסם צורת תג כלב פולני "תליון תליון כדים מכיל חלל שניתן למלא באפר חיית המחמד שלך, בשיער, לשמור עליו שמור על הזיכרון של חיית המחמד שלך קרוב ללב שלך תמיד. (הוא זקוק למברג ישר כדי לפתוח את התליון. ♥ שרשרת כד כלבים חרוטים בהתאמה אישית. הצד הקדמי של התליון יכול להיות חרוט בחינם 4 שורות טקסט, טקסט עד 15 תווים בכל שורה. 12 גופנים בבחירה. אתה יכול גם לחרוט סמל כמו לב, כתר, אינסינטי!. ♥ תליון לוח שנה. שרשרת התאמה אישית - הצד האחורי של התליון ניתן לחרוט בלוח השנה של חודש. שנה, חודש ותאריך בקו הטקסט או שלח לנו דוא"ל לגבי התאריך המיוחד שתרצה לחרוט בלוח השנה. שנה, חודש ותאריך שתספקו יתקעו בדיוק בלוח השנה, והתאריך החשוב ייחרק כלב. (הערה : רק זמן פונט רומאים חדשים. ♥ חומרים - עשויים מפלדת אל חלד באיכות גבוהה 316 L, היפואלרגנית, פולנית גבוהה, ללא מגרד את העור, יציב ועמיד , וזה לא יחליד, קורוזיה, ישנה צבע או להכתים. אטם בורג וגומי מאבטח חותם הדוק כדי לשמור על אפר חיית המחמד או האש. זוהי מתכת מדהימה לתכשיטים שיימשכו לנצח ממש כמו הזיכרון שהוא מייצג. ♥ תוכן חבילה : תליון 1 PCX, רשת 1 PCX 24 אינץ ', כולל ערכת מילוי משפך, קופסת מתנה אלגנטית וכיס קטיפה שחור. זה יכול לשמש לתכשיטי שריפה, תכשיטי כד, כד אשפה, שרשראות לאפר, כדים לאפר. מתנות נהדרות למאהב, אשה, חברה, אם, חברים. ובכן חגיגה מתנות ביום נישואין, יום הולדת, יום האהבה או חג המולד , בכל פעם שאתה רוצה אנדרטה אהבת אחת. ♥ קסם צורת תג כלב פולני "תליון תליון כדים מכיל חלל שניתן למלא באפר חיית המחמד שלך, בשיער, לשמור עליו. שמור על הזיכרון של חיית המחמד שלך קרוב ללב שלך תמיד. (הוא זקוק למברג ישר כדי לפתוח את התליון. ♥ שרשרת כד כלבים חרוטים בהתאמה אישית. הצד הקדמי של התליון יכול להיות חרוט בחינם 4 שורות טקסט, טקסט עד 15 תווים בכל שורה. 12 גופנים בבחירה. אתה יכול גם לחרוט סמל כמו לב, כתר, אינסינטי!. ♥ תליון לוח שנה. שרשרת התאמה אישית - הצד האחורי של התליון ניתן לחרוט בלוח השנה של חודש. שנה, חודש ותאריך בקו הטקסט או שלח לנו דוא"ל לגבי התאריך המיוחד שתרצה לחרוט בלוח השנה. שנה, חודש ותאריך שתספקו יתקעו בדיוק בלוח השנה, והתאריך החשוב ייחרק כלב. (הערה : רק זמן פונט רומאים חדשים. ♥ חומרים - עשויים מפלדת אל חלד באיכות גבוהה 316 L, היפואלרגנית, פולנית גבוהה, ללא מגרד את העור, יציב ועמיד , וזה לא יחליד, קורוזיה, ישנה צבע או להכתים. אטם בורג וגומי מאבטח חותם הדוק כדי לשמור על אפר חיית המחמד או האש. זוהי מתכת מדהימה לתכשיטים שיימשכו לנצח ממש כמו הזיכרון שהוא מייצג.

מאפיינים מוצהרים

Raw crystal stone size is about 20-40mm(0.79*1.57); Weight about 25 grams; Keyring diamater is approx. 30mm(1.18); Total length about 10-11cm(3.94-4.33).Material:
High quality alloy & natural stone. Because of the natural stone, the shape,color and size of the keychain may be different from pictures, please subject to the actual product you received! IDEAL GIFT CHIOCE

ההצעות הטובות ביותר