.

.

אקריליק תבנית, שימוש לטווח ארוך מגן סרט ברור אקריליק לוח עבור תעודת סט עבור כרטיס מחזיק עבור בקרת גישה

אקריליק תבנית, שימוש לטווח ארוך מגן סרט ברור אקריליק לוח עבור תעודת סט עבור כרטיס מחזיק עבור בקרת גישה

ILS 9.22

כמות
במלאי

חומר : באיכות גבוהה אקריליק חומר, עמיד בשימוש, יכול לשמש שוב ושוב מגן סרט : את פני השטח של התבנית מגיע עם שכבה של קראפט נייר מגן סרט כדי למנוע סריטות במהלך הובלה. אומנות עשה זאת בעצמך : בעזרת תבנית אקרילית זו, אתה יכול שמיכה ולתפור כדי ליצור כיסוי תעודה. שימוש לטווח ארוך : תבנית אקריליק באיכות גבוהה, קל לאחסון, יכול לשמש במשך זמן רב. ברור : תבנית התבנית שקופה וברורה, ומרחק החיתוך מדויק. אומנות עשה זאת בעצמך : בעזרת תבנית אקרילית זו, אתה יכול שמיכה ולתפור כדי ליצור כיסוי תעודה. ברור : תבנית התבנית שקופה וברורה, ומרחק החיתוך מדויק. חומר : באיכות גבוהה אקריליק חומר, עמיד בשימוש, יכול לשמש שוב ושוב. שימוש לטווח ארוך : תבנית אקריליק באיכות גבוהה, קל לאחסון, יכול לשמש במשך זמן רב. מגן סרט : את פני השטח של התבנית מגיע עם שכבה של קראפט נייר מגן סרט כדי למנוע סריטות במהלך הובלה.מפרט : סוג פריט : אקריליק תבניתחומר : אקריליקפונקציה : המודל יכול לשמש כדי להפוך את תעודת סטסגנון מוצר מוגמר : מזהה כיסויהמלצות : 1. עור קשה, כגון עור רך ירקות, מומלץ לחתוך עם ינשוף לאורך קו הדפוס, או לחתוך ישירות עם סכין עור. עבור כמה עור מעובד על ידי מלאכת יד מיוחדת, קליפת המוח לא יכול להיות מסומן עם ינשוף, אז זה צריך להיות לחתוך עם עט כספית. רשימת חבילה : 2 לוח אקרילי.

מאפיינים מוצהרים

Item Type:
Acrylic Template
Material:
Acrylic
Function:
the Model Can Be Used to Make a Certificate Set
Finished Product Style:
ID Cover
Recommendations:
1. Hard Leather, Such As Vegetable Soft Leather, is Recommended to Be Cut with an Awl Along the Pattern Line, or Cut Directly with a Leather Knife.:
2. for Some Leather Processed by Special Crafts, the Cortex Cannot Be Marked with an Awl, So It Needs to Be Cut with a HG Pen.:
Package List:
2 x Acrylic Board :

ההצעות הטובות ביותר