.

.

עמדת מטריית Faliyors עם ווים מתכת ביתית פינתית בודדת מארגן מתלה מתלה רב -פונקציונלי עמדת מטריית כניסה לעמדת מטריית

עמדת מטריית Faliyors עם ווים מתכת ביתית פינתית בודדת מארגן מתלה מתלה רב -פונקציונלי עמדת מטריית כניסה לעמדת מטריית

ILS 144.99

כמות
במלאי

שטח חיסכון : גודל דוכן המטריה הזה הוא רק 7 זה לא ייקח הרבה מהמרחב שלך אבל יהפוך את המטריות שלך לאורגנות יותר. מחזיק עמיד : מעמד מטרייה זה עשוי מתכת, כך שהוא מאוד יציב ועמיד. הציפוי החיצוני יכול למנוע באופן אפקטיבי את מחזיק המטרייה. עיצוב מהורהר : ישנם 4 ווים נוספים שיכולים לעזור לאחסן את המטריות הקטנות או המקופלות שלך ולארגן טוב יותר את המטריות שלך. ישים למקומות שונים : תופס מעט מקום ומתאים יפה לפינה של המטבח, המסדרון, הסלון והמשרד וכו '. הערה : אם יש לך שאלות, אנא השאר את ההודעות שלך, אנו מבטיחים להשיב לך תוך 24 שעות ולהציע השירותים הטובים ביותר שלך. שטח חיסכון : גודל דוכן המטריה הזה הוא רק 7. זה לא ייקח הרבה מהמרחב שלך אבל יהפוך את המטריות שלך לאורגנות יותר. מחזיק עמיד : מעמד מטרייה זה עשוי מתכת, כך שהוא מאוד יציב ועמיד. הציפוי החיצוני יכול למנוע באופן אפקטיבי את מחזיק המטרייה. עיצוב מהורהר : ישנם 4 ווים נוספים שיכולים לעזור לאחסן את המטריות הקטנות או המקופלות שלך ולארגן טוב יותר את המטריות שלך. ישים למקומות שונים : תופס מעט מקום ומתאים יפה לפינה של המטבח, המסדרון, הסלון והמשרד וכו '. הערה : אם יש לך שאלות, אנא השאר את ההודעות שלך, אנו מבטיחים להשיב לך תוך 24 שעות ולהציע השירותים הטובים ביותר שלך. מה אתה יכול לעשות עם מחזיק מטרייה רב-פונקציונלי זה?- מעמד המטריה הוא תוספת מקסימה ומוציאה לריהוט האולם. המשקל הנכון והגודל הגון מאפשרים את העמידה יציבה ולשמור על הבלגן במקום אחד. זה מגיע עם בסיס פלסטיק נשלף לתפוס מים. כעיצוב החדרים, הדוכן גם הופך את הסלון שלך למושך ונחמד. ● מפרט : מוצר : מחזיק מתלה מטרייה חומר : משקל ברזל : 3 ק"ג / 6.6 קילוגרם דמיה : 20 × 45 ס"מ / 7.7 אינץ ' : לבן, תכונות שחורות : ● אמין באיכות וביצוע משובח - בניית מתכת עמידה וגימור מצופה, עמיד בפני קורוזיה ויציב מבלי להפיל. הרבה מקום! ● עמדת מטרייה רב-תכליתית- היא מציעה דרך פונקציונלית ואופנתית לאחסן מטריות, מקלות הליכה, נייר עטיפה ועוד. תוכן אריזה : - 1 × מטרייה מעמד מחזיק מעמד הערה : - אם יש לך שאלות, אנא השאר את ההודעות שלך , אנו מבטיחים להשיב לך תוך 24 שעות ולהציע לך את השירותים הטובים ביותר.- בגלל מדידה ידנית, יתכן שיש שגיאה של 1-3 סמ"ק- צילום אור ותצוגה שונה עשויה לגרום לצבע האובייקטים בתמונה להיות שונה מהאמיתיות.

מאפיינים מוצהרים

Product:
Umbrella Rack Holder
Material:
Iron
Weight:
3 kg / 6.6 lbs
Dimension:
20×45 cm/7.9×17.7 inches
Color:
White , Black
Features:
● Reliable quality and fine workmanship - Durable metal construction and coated finishing, corrosion-resistant and sturdy without toppling over.:
● Stylish pattern - The unique looking is eye catching and is immediately noticeable.:
● Space Saving - Perfectly sits next to your entryway or mudroom without taking too much space!:
● Versatile Umbrella Stand - It offers a functional and fashionable way to store umbrellas, walking sticks, wrapping paper, and more.:
Package content:
- 1 × Umbrella Stand Holder:
Warm Note:
- If you have any questions, please leave your messages, we promise to reply you within 24 hours and offer you best services.:
- Due to manual measurement, there may be an error of 1-3cm.:
- Light photography and different display may cause the color of the objects in the photo to be different from the real ones.:
★Due to some factors such as the parameters of the shooting technology and the light display, there will be slight color difference, please understand the actual product!:
★If you have any questions, please feel free to contact us via email, we are always ready to serve you! :

ההצעות הטובות ביותר