.

.

220 וולט נייד חול פיצוץ מכונת תכשיטי קטן התזת חול מכונת כלים

220 וולט נייד חול פיצוץ מכונת תכשיטי קטן התזת חול מכונת כלים

ILS 84.10

כמות
במלאי

חלקי מתכת מכונת התזת חול של הבסיס מפני נזק, דיוק ממדי לא ישתנה; משטח חלק אינו מזוהם, חומר שוחק לא יהיה עם החלקים לתגובה הכימית; מכונת התזת חול יכולה להתמודד בקלות עם חריץ, קעור וקשה אחר לגישה לאתר, מגוון גודל חלקיקים שוחקים יכול לבחור להשתמש;. הפחתה משמעותית בעלויות העיבוד, המתבטאת בעיקר בשיפור היעילות של מכונות פיצוץ, כדי לעמוד בדרישות של מגוון רחב של גימור פני השטח;. צריכת אנרגיה נמוכה, עלות המחוז;. מכונת התזת חול אינה מזהמת את הסביבה, ומבטלת את הצורך בעלויות בקרה סביבתיות;. מפרט : מתח : 220 וולט, 50 הרץ משקל : 9.5 קילוגרם גודל : 410*280 * 360 מ מ המכונה נדרשת לשימוש עם מדחס אוויר.5 מגה פיקסל או יותר 1. משטח ניקוי תחמוצת לאחר טיפול בחום, שיורי מלח, שיורי שמן, וכו'.; שחור (א) החמצון של יציקת צבע עור, חול וכו'.; אין יציקת דיוק לעיבוד תחמוצת שיורית, חול וכו'.; שאריות מוצרים במכונה, מיקרו בר וכו'.; חלקי ריתוך תחמוצת, סיגי ריתוך וכו'.; צלחת פלדה קרה, מגולגלת חמה (פלדה) של ציפוי התחמוצת, שכבות קורוזיה; מגוון חומרי שחרור עובש חלל עובש, משקעים וכו'.; פני השטח של שאריות רכיבי הקרמיקה המחוטאים; חלקי יציקת פלסטיק של הפלאש; פני השטח של יסודות רדיואקטיביים; גשרים, שער כוח מים, ספינה, בניין; שכבת הידבקות גומי במסלול שדה התעופה; קרונות רכבת; צינורות ומכלי טנקים שונים; החלקים הישנים של השמן, קבצים מצורפים וכו'.; מיכל שיורי צבע, חלודה שכבה וקבצים מצורפים, וכו'.; סינטר פורצלן על השכבה הלא נכונה; קישוט גירד את פני השטח . לפני ציפוי צבע, צבע לשעבר; לרסס לפני; מתכת לפני הריסוס; אבץ, כרום, ניקל לפני; מול חמצון; בדיקות לפני . לשנות את תכונות מכאניות של לחומר משטח חספוס להגדיל או להקטין; לשנות את משטח מתח מתח הוא לחץ דחיסה; לשפר את משטח שימון; להפחית את רעש מצמידים חלקים של תנועה; לשפר משטח חיכוך מקדם . חומר משטח גימור תהליך מלוטש מתכת משטח קישוט; לקבל מט או מפוזר משטח; ליטוש את פני השטח של מוצרי עץ . קלף וניקוי ושימור אחרים של יצירות אמנות 6. מברשת ניקוי, כגון אנשי קשר וטכניקת חיווט פני השטח, כדי לשפר את התכונות החשמליות.

מאפיינים מוצהרים

Voltage:
220V, 50Hz
Weight:
9.5kg
Size:
410*280*360mm
The machine is required to use with an air compressor.  The pressure to  0.5MPa or more:
1. Surface cleaning:
Oxide after heat treatment, residual salt, residual oil, etc.; black (a) the  oxidation of skin color casting, sand, etc.; no residual oxide processing  precision casting, sand, etc.; Machined Products residues, micro-burr, etc.;  oxide welding parts, welding slag, etc.; cold, hot-rolled steel plate (steel) of  the oxide coating, corrosion layers; a variety of mold cavity mold release  agents, sediments, etc.; the surface of the sintered ceramic components residue;  plastic molding parts of the flash; the surface of radioactive elements;  bridges, hydropower gate, ship, building; airport runway rubber adhesion layer;  train cars; various pipes and tank containers; the old parts of the oil,  attachments, etc.; container residual paint, rust layer and attachments, etc.;  porcelain sintering on the wrong layer; decoration scratched the surface ...  ....:
2. Surface pre-treatment before coating:
Paint, paint the former; spray before; metal before spraying; zinc, chromium,  nickel ago; oxidation front; testing before the ... ...:
3. Change the mechanical properties of the workpiece surface roughness increase  or decrease; change the surface tension stress is compressive stress; enhance  the surface lubrication; reduce the noise coupled parts of the movement; improve  surface friction coefficient ...:
4. Workpiece surface finishing process:
Polished metal surface decoration; get matte or diffuse surface; polishing the  surface of wood products ...:
5. Parchment and other clean-up and preservation of works of art:
6. Cleaning brush, such as contactors and wiring technique the surface, to  improve the electrical properties :

ההצעות הטובות ביותר