.

.

ygqzm Black Metal Steel Steel את סוגר הטלוויזיה עבור 14-42 אינץ

ygqzm Black Metal Steel Steel את סוגר הטלוויזיה עבור 14-42 אינץ

ILS 122.45

כמות
במלאי

מעמד הטלוויזיה הוא התקנת שולחן עבודה, ומערכת הדו-רגליים מספקת את האיזון הטוב ביותר על ידי הפצה באופן שווה על משקל הטלוויזיה הסוגר עשוי חומר פלדה, יציב ועמיד, ובעל יכולת נשיאה חזקה. עמדת הטלוויזיה בגודל 32 ~ 70 אינץ 'מאפשרת לך להתאים את גובה ההתקנה של הטלוויזיה, שניתן להתאים בשלוש רמות, כך שתוכל למצוא את גובה הצפייה הטוב ביותר. (14 ~ 42 אינץ 'אין פונקציה זו). בסיס המשולש הפנימי יציב יותר ומספק תמיכה טובה יותר לטלוויזיה שלך. קל להתקנה, מקם את הטלוויזיה על ראש ארון הטלוויזיה לחוויית צפייה טובה יותר. מעמד הטלוויזיה הוא התקנת שולחן עבודה, ומערכת הדו-רגליים מספקת את האיזון הטוב ביותר על ידי הפצה באופן שווה על משקל הטלוויזיה. הסוגר עשוי חומר פלדה, יציב ועמיד, ובעל יכולת נשיאה חזקה. עמדת הטלוויזיה בגודל 32 ~ 70 אינץ 'מאפשרת לך להתאים את גובה ההתקנה של הטלוויזיה, שניתן להתאים בשלוש רמות, כך שתוכל למצוא את גובה הצפייה הטוב ביותר. (14 ~ 42 אינץ 'אין פונקציה זו). בסיס המשולש הפנימי יציב יותר ומספק תמיכה טובה יותר לטלוויזיה שלך. קל להתקנה, מקם את הטלוויזיה על ראש ארון הטלוויזיה לחוויית צפייה טובה יותר. תכונה : מעמד הטלוויזיה הוא מתקן שולחני, ומערכת הדו-רגליים מספקת את האיזון הטוב ביותר על ידי הפצה שווה על משקל הטלוויזיה. הסוגר עשוי מחומר פלדה, יציב ועמיד, ובעל יכולת נשיאה חזקה. 32 ~ עמדת טלוויזיה בגודל 70 אינץ 'מאפשרת לך להתאים את גובה ההתקנה של הטלוויזיה, שניתן להתאים ב -3 רמות, כך שתוכל למצוא את גובה הצפייה הטוב ביותר. (14 ~ 42 אינץ 'אין פונקציה זו). בסיס המשולש הפנימי יציב יותר ומספק תמיכה טובה יותר לטלוויזיה שלך. לא להתקין, מקם את הטלוויזיה על ראש ארון הטלוויזיה לחוויית צפייה טובה יותר. ספציפית : מצב : חומר חדש של המותג : Platecolour פלדה : Black Size : 14 ~ 42 אינץ ' : בערך 46.81 סנטימטר כלול : 1 מעמד טלוויזיה עם אביזרי הרכבה : 1. אנא בדוק את מדריך המשתמש של הטלוויזיה או מדוד את המרחק בין 4 החורים (VESA) בגב הטלוויזיה כדי להבטיח שהטלוויזיה שלך תהיה תואמת לעמדה זו . אנא וודא שמשקל הטלוויזיה הוא פחות מהעומס המרבי. אנא השתמש ב- Real כ- Tabletop Standard. Universal Stand, עבור רוב טלוויזיה עם מסך שטוח LCD 22 עד 65 אינץ '.

מאפיינים מוצהרים

Condition:
brand new
Material:
steel plate
Colour:
Black
size:
14~42inch:
about 46.5 x 30cm / 18.31 x 11.81 inches
Package Included:
1 TV stand with mounting accessories:
notes:
1. Please check the user manual of the TV or measure the distance between the 4 holes (VESA) on the back of the TV to ensure that your TV is compatible with this stand.:
2. Please make sure that the weight of the TV is less than the maximum load. Real objects. Please use the real as the standard.:
Universal TV Stand Tabletop, for Most 22 to 65 inch LCD Flat Screen TV :

ההצעות הטובות ביותר