.

.

מחזיק מתלה מטרייה גדולה במיוחד עם מגש טפטוף נשלף, מטרייה מודרנית בודדת עומדת על עסקים בבנק קניון למסעדות

מחזיק מתלה מטרייה גדולה במיוחד עם מגש טפטוף נשלף, מטרייה מודרנית בודדת עומדת על עסקים בבנק קניון למסעדות

ILS 3.33

כמות
במלאי

【ברזל מתכת】 : מחזיק המטרייה עשוי ברזל איכותי שהוא יציב ויציב משטח מצופה בצבע אפייה, מונע מעמדת המטרייה בחלודה. 【מגש טפטוף נשלף】 : מגש טפטוף מתכת עוזר לתפוס עודפי מים תוך שהוא מאפשר לך להתרוקן ולנקות בקלות. 【קיבולת גדולה】 : ניתן להכיל מטריות גדולות וקטנות, שיכולות להציב 12 מטריות קטנות ו -15 מטריות ארוכות. יש מספיק מקום להתמודד בקלות עם זרימת הנוסעים. 【שטח חיסכון】 : גודל מעמד המטריה הזה הוא 55x23x63 ס"מ/21. זה לא ייקח הרבה מהמרחב שלך אבל יהפוך את המטריות שלך לאורגנות יותר. 【יישום】 : מתלה לאחסון רב-תכליתי : משמש כעיצוב למטריות שלך, קנים, מקלות הליכה, חרבות וכו 'בכניסה או לדלת של כל בית, משרד, דירה, מלון, ברים, פטיו, בחוץ, במסדרון. 【ברזל מתכת】 : מחזיק המטרייה עשוי ברזל איכותי שהוא יציב ויציב. משטח מצופה בצבע אפייה, מונע מעמדת המטרייה בחלודה. 【מגש טפטוף נשלף】 : מגש טפטוף מתכת עוזר לתפוס עודפי מים תוך שהוא מאפשר לך להתרוקן ולנקות בקלות. 【קיבולת גדולה】 : ניתן להכיל מטריות גדולות וקטנות, שיכולות להציב 12 מטריות קטנות ו -15 מטריות ארוכות. יש מספיק מקום להתמודד בקלות עם זרימת הנוסעים. 【שטח חיסכון】 : גודל מעמד המטריה הזה הוא 55x23x63 ס"מ/21. זה לא ייקח הרבה מהמרחב שלך אבל יהפוך את המטריות שלך לאורגנות יותר. 【יישום】 : מתלה לאחסון רב-תכליתי : משמש כעיצוב למטריות שלך, קנים, מקלות הליכה, חרבות וכו 'בכניסה או לדלת של כל בית, משרד, דירה, מלון, ברים, פטיו, בחוץ, במסדרון. ● תיאור המוצר : עם דוכן המטרייה המעשי והמושך בעין, אינך צריך לזרוק מטריה רטובה כאשר המשפחה שלך חוזרת הביתה מהגשם. זה רק קישוט שיכול לעזור לך ליצור משפחה מאורגנת וחיים נוחים. עיצוב פונקציונלי, עיצוב רשת המתכת הוא מודרני, מלוטש ומתאים לכל עיצוב בבית או במשרד שלך. חתיכת מבטא משלימה מושלמת שיכולה להשתמש בכניסה לביתך, במסדרון, או אפילו להיות תלויה כשלא בשימוש. העיצוב מקל על ההסתרה בארון שלך או מאחורי ריהוט מבלי להוסיף עומס לבית או למשרד שלך. ● מפרט מוצר : חומר : Iron Color : שחור, זהב, וויטסטייל : מודרניזציה : 55x23x63 ס"מ/21.8 אינץ הבנייה הופכת את סל מחזיקי המטריה לחזקה ועמידה, ולא קלה ליפול. מעמד מטרייה מעשי לתפוס עיניים הוא תפאורה נהדרת בכניסה או דלת של כל בית, משרד, דירה, מלון וכדומה.

מאפיינים מוצהרים

Material:
Iron
Color:
Black , Gold , White
Style:
Modern
Size:
55x23x63cm/21.6x9x24.8inch
●Features:
Rust proof metal construction makes the umbrella holder basket strong and durable, not easy to fall down. :
This practical eye catching umbrella stand is a great decor in entryway or door of any home, office, apartment, hotel and so on.:
Elegant appearance, this umbrella stand will easily compliment many types of interior decor and room colors.:
This modern umbrella stand brings elegance to your interior and blends perfectly with the decor of your room.:
● Package Content:
1 x Umbrella stand(Not include other items shown in the picture):
●Note:
We only sell umbrella stands and other items are props.:
If you have any questions, please contact us immediately.:
Light photography and different display may cause the color of the objects in the photo to be different from the real ones. :

ההצעות הטובות ביותר