.

.

לאש הארכת בובת עיסוק ראש, בובת עפעף ראש איפור עיסוק פנים סיליקון איפור אימון ראש נשלף עפעפיים לאש בפועל ראש להארכת ריסים

לאש הארכת בובת עיסוק ראש, בובת עפעף ראש איפור עיסוק פנים סיליקון איפור אימון ראש נשלף עפעפיים לאש בפועל ראש להארכת ריסים

ILS 19.80

כמות
במלאי

רב תכליתי בובת ראש לאש הרחבות : 1 חתיכה של בובת ראש 4 זוגות של להסרה עפעפיים,העפעפיים דומים אדם עפעפיים, מתן עם 3 אפקט, נותן לך יותר אותנטי אימון של הארכת ריסים התארך סיבי ריסים מלאכותיים, קרוב אמיתי ריסים, קל למתחילים להתאמן ריס הארכת. לשימוש חוזר לאש בובת ראש : ריס הארכת בובת ראש יש גבוהה סימולציה תואר, טוב ריבאונד לאחר לחיצה, רחיץ ושימוש חוזר, להביא לך נוחות. יכול לשמש עבור טירון בפועל ריס הארכת, ריס אימון מוסד אימון כלי, ריס יופי סלון תצוגת דגם, וכו'. ראש בובת ריסים : אימון ראשי בובת עם עפעפיים וריסים יכול לשמש עבור מגוון רחב של מטרות, ואת החורים מאחורי הראש של בובה יכול להיות מאובטח בקלות מחזיקי בובה או גופי. מתאים לאימון איפור, ריס הארכת אימון, פנים ציור, עיסוי וכן הלאה. איפור עיסוק פנים : בובת ראש סיליקון אימון בובת ראש תכונות פרימיום סיליקון עבור מורחב שירות חיים, גמישות אבל ללא עיוות, לדמות אדם עור ונותן לך אימון ניסיון. מקצועי לאש הארכת בפועל : בובת ראש הוא עשוי באיכות גבוהה רך סיליקון, אשר הוא בטוח, נוח מגע, והוא קרוב מרקם של עור אמיתי. אימון בובת ראש הוא גם מתאים לאיפור, יופי, פנים כביסה, עיסוי ותרגילים אחרים. להחלפה עפעפיים : לאש בובת ראש עם להסרה עפעף, עם 4 זוגות של עפעפיים, מתאים למתחילים להתאמן ריס הארכת. סימולציה ריסים : את ריסים מלאכותיים עשויים סיבים, קרוב אמיתי ריסים, כמו בחיים, גבוהה סימולציה, ונוח למגע. רך סיליקון : ריס הרחבות אימון ראש עשוי באיכות גבוהה סיליקון חומר, רך, ועם עמידות טובה, בדיוק כמו אדם עור. שימוש : לאש אימון ראש יכול לשמש עבור טירון בפועל ריס הארכת, יופי ריס מוסדות אבזרי, וריסים חנות תצוגת מודלים. תכליתי : לאש הרחבות בובת ראש גם יכול לשמש עבור איפור, יופי, פנים כביסה ותרגילים אחרים. מפרט : סוג פריט : ריס הרחבות אימון ראש חומר : סיליקון ראש, סיבים כימיים ריס גודל : כ.5 איקס 10 ס מ / 11.94 ב (בשל שיטות מדידה שונות, תוצאות המדידה יש שגיאה של 1-2 ס מ, אבל זה לא משפיע על השימוש של המוצר.) שימוש : לא רק יכול לשמש עבור טירון בפועל ריס הארכת, אבזרי של יופי ריס אימון מוסדות, יופי ריס חנות תצוגת דגם. גם יכול לשמש עבור איפור, יופי, פנים כביסה ותרגילים אחרים. רשימת חבילה : 1 ראש בובה(עם עפעפיים) 3 זוגות עפעפיים נשלפים.

מאפיינים מוצהרים

Item Type:
Eyelash Extensions Training Head
Material:
Silicone Head, Chemical Fiber Eyelash
Size:
Approx. 28 x 14.5 x 10cm / 11.02 x 5.71 x 3.94in
(Due to different measurement methods, the measurement results have an error of 1-2cm, but it does not affect the use of the product.)Usage:
Not only can be used for novice practice eyelash extension, props of beauty eyelash training institutions, beauty eyelash store display model. Also can be used for makeup, beauty, face washing and other exercises.
Package List:
1 x Mannequin Head(With Eyelids) :
3 x Pairs of Removable Eyelids :

ההצעות הטובות ביותר