.

.

מכסה זרבובית אוטומטית של Zyamy לבקבוקי מים ספורט רחבים של הידרופלסק, מכסה החלפה לבקבוק הידרו פה רחב 32oz,

מכסה זרבובית אוטומטית של Zyamy לבקבוקי מים ספורט רחבים של הידרופלסק, מכסה החלפה לבקבוק הידרו פה רחב 32oz,

ILS 9.69

כמות
במלאי

החבילה כוללת : מכסה ספרינג אוטומטי 1 x הוכחת דליפה : בהשוואה למכסה הקש, לכיסוי הזבוב יש ביצועי איטום טובים יותר. הדק את כיסוי הזרבובית והכניס אותו לתרמיל ללא חשש מדליפת מים. מכסים מחליפים נהדרים משדרגים בצורה מושלמת את הפה הרחב שלך. חומר עמיד : הפה הרחב של כיסוי הזבוב עשוי מפלסטיק בדרגת מזון ללא BPA. בטיחות חומרים : המכסה עמיד בפני השפעה, איכותי, עמיד, ללא BPA ובטוח מדיח כלים. הוא אינו חל על בקבוקי מים צרים או פה סטנדרטיים, כוסות או נוהלים. החבילה כוללת : מכסה ספרינג אוטומטי 1 x. הוכחת דליפה : בהשוואה למכסה הקש, לכיסוי הזבוב יש ביצועי איטום טובים יותר. הדק את כיסוי הזרבובית והכניס אותו לתרמיל ללא חשש מדליפת מים. מכסים מחליפים נהדרים משדרגים בצורה מושלמת את הפה הרחב שלך. חומר עמיד : הפה הרחב של כיסוי הזבוב עשוי מפלסטיק בדרגת מזון ללא BPA. בטיחות חומרים : המכסה עמיד בפני השפעה, איכותי, עמיד, ללא BPA ובטוח מדיח כלים. הוא אינו חל על בקבוקי מים צרים או פה סטנדרטיים, כוסות או נוהלים. מפרט : מוצר : מכסה זרבובית אוטומטית עיצוב עליון : מכסה ההחלפה של Hydroask מצויד בחלק העליון של הזרבוב, ומאפשר למבוגרים וילדים לשתות ביד אחת. קצב זרימה גבוה יכול לענות על צרכי אספקת המים היומיים שלך. כיסוי הזבוב הגמיש בפה הרחב מצויד בחגורת ידית גמישה רכה וסופר-נוחה, כך שתוכלו לתפוס בקלות ולסחוב את בקבוק המים הרחב המועדף עליכם לכל מקום שאתם הולכים. חומר עמיד : הפה הרחב של כיסוי הזבוב עשוי מפלסטיק בדרגת מזון ללא BPA, שניתן להשתמש בו במשך זמן רב, והוא היגייני מבלי להשפיע על טעם המשקה. אתה יכול לשתות בבטחה שתייה חמה וקרה כל יום. תחליף נהדר לבקבוק הידרו : הידרו בקבוק פה רחב 12 18 21 24 32 40 64 גרם, כמו גם רוב המותגים האחרים, כמו מירה, טאקאיה, פשוט פסגה מודרנית, 50/50 (ישים רק על סוג הפה הרחב). אחד מאביזרי הכיסוי המובילים ביותר.

מאפיינים מוצהרים

Product:
Auto Spout Lid
Top design:
Hydroask's replacement lid is equipped with the top of the spout, allowing adults and children to drink with one hand. A high flow rate can meet your daily water supply needs. The wide-mouth flexible spout cover is equipped with a soft and super comfortable flexible handle belt, so you can easily grasp and carry your favorite wide-mouth water bottle wherever you go.
Durable material:
The wide mouth of the spout cover is made of food-grade plastic without BPA, which can be used for a long time, and is hygienic without affecting the taste of the drink. You can safely drink hot and cold drinks every day.
Great substitute for HYDRO FLASK:
HYDRO FLASK wide mouth 12 18 21 24 32 40 64 oz, as well as most other brands, such as Mira, Takaya, Simply Modern SUMMIT, 50/50 (only applicable to wide mouth type). One of the most popular top cover accessories.

ההצעות הטובות ביותר