.

.

2, 16 מגהבייט משחק זיכרון כרטיס גבוהה מהירות מקצועי משחק אביזרי עבור פלייסטיישן 2

2, 16 מגהבייט משחק זיכרון כרטיס גבוהה מהירות מקצועי משחק אביזרי עבור פלייסטיישן 2

ILS 1.33

כמות
במלאי

תואם עם : כרטיס זיכרון זה תואם לכל הגרסאות של עבור 2 עובד גם עם התקן עבור פ. 2 וגם עם גרסת הקו הדק. התאמה מושלמת : נייד עבור כרטיס זיכרון 2 : אין צורך בתקליטור אתחול. קל לשימוש, פשוט לחבר ולשחק. חייב להיות : אחסן את כל הנתונים המותאמים אישית שלך בכרטיס זיכרון המשחק הזה. זה באמת הכרחי עבור מאסטרס משחקי פס2. כרטיס זיכרון במהירות גבוהה עבור פ. 2 : מוצר מהיר ויעיל. חיוני חיצוני זיכרון כרטיס עבור פלייסטיישן 2. חומר פרימיום : כרטיס הזיכרון למשחק במהירות גבוהה עשוי מחומר שרירי בטן באיכות גבוהה, חזק ועמיד, חיי שירות ארוכים. תואם עם : כרטיס זיכרון זה תואם לכל הגרסאות של עבור 2. עובד גם עם התקן עבור פ. 2 וגם עם גרסת הקו הדק. התאמה מושלמת : נייד עבור כרטיס זיכרון 2 : אין צורך בתקליטור אתחול. קל לשימוש, פשוט לחבר ולשחק. חייב להיות : אחסן את כל הנתונים המותאמים אישית שלך בכרטיס זיכרון המשחק הזה. זה באמת הכרחי עבור מאסטרס משחקי פס2. כרטיס זיכרון במהירות גבוהה עבור פ. 2 : מוצר מהיר ויעיל. חיוני חיצוני זיכרון כרטיס עבור פלייסטיישן 2. חומר פרימיום : כרטיס הזיכרון למשחק במהירות גבוהה עשוי מחומר שרירי בטן באיכות גבוהה, חזק ועמיד, חיי שירות ארוכים. מפרט : סוג פריט : כרטיס זיכרון חומר : שרירי בטן ישים : כל עבור פ. 2 קיבולת : 16 מגה בייט עבור פ. 2 כרטיס זיכרון הוא כרטיס זיכרון ייעודי עבור עבור "פלייסטיישן 2" קונסולת משחקים. זה תואם עם כל משחקים ותומך 1.966 אחרים האחרון גרסאות של תוכנה. אין צורך להפעיל את התקליטור. קל לשימוש, פשוט הכנס כדי לשחק עבור שטיפת כרטיסי זיכרון של פס2 : על פי הניסיון שלנו ישנם שלושה תנאים בהם ניתן לכבס כרטיסים 1 חבר את מחסור החשמל או ממיר המתח המתח נמוך מדי באספקת החשמל פתרון : קנה שנאי כדי להבטיח שווסת המתח ב-100 וולט וההספק של 100 וואט הטובים ביותר (עבור פס2 50 וואט הוא ההספק הממוצע צריך להיות יותר מ-50 וואט) הדרך הנוחה ביותר היא לחבר ישירות 110 וולט. היה סמוך ובטוח ששום דבר לא ישתבש. כרטיס הזיכרון אינו מוכנס היטב לפני האתחול (ייתכן שהוא נתקל לפני האתחול) או שכרטיס הזיכרון נפגע בעת קריאת התקדמות הזיכרון במהלך האתחול. פתרון : תקן את כרטיס הזיכרון לפני האתחול ובדוק אם כרטיס הזיכרון מוכנס היטב ואל תזיז את כרטיס הזיכרון בעת קריאת התקדמות הזיכרון.

מאפיינים מוצהרים

Item Type:
 Memory Card
Material:
ABS
Applicable:
All for PS2
Capacity:
16MB
For PS2 memory card is a dedicated memory card for the for Playstation 2 game console. It is compatible with all games and supports FMCB1.966 and other latest versions of software. No need to start the CD. Easy to use, just insert to play:
For PS2 memory card washing:
According to our experience there are three conditions in which cards can be washed:
1 plug in the power shortage or voltage converter voltage is too low on the power supply solution:
buy a transformer to ensure that the voltage regulator in 100V and the power of the best 100W (For PS2 50W is the average power should be more than 50W) the most convenient way is directly plug 110V... Rest assured that nothing will go wrong.
2. The memory card is not firmly inserted before the boot (it may be bumped before the boot) or the memory card is hit when reading the memory progress during the boot. Solution:
Fix the memory card before the boot and check whether the memory card is firmly inserted and do not move the memory card when the memory progress is read.
3. The memory card of gold finger embroidered corrosion or dirty solution:
use scouring oil clean the golden finger part is good Actually these three conditions on the for PS is listed on the for PS2 is unlikely to happen will happen because the for PS2 memory card capacity is big and fast transmission speed and so needs to be stable and enough voltage source and transmission circuit good quality just like computers
Package List:
1 x Memory Card  :

ההצעות הטובות ביותר