.

.

פאקים לטובת המפלגה, מכיל 15 פאקים פרימיום, 36 חודשים עד 1236 חודשים, כל אחד עם 12 ויקי סטיקס וגיליון פעילות, תוצרת ארצות הברית!

פאקים לטובת המפלגה, מכיל 15 פאקים פרימיום, 36 חודשים עד 1236 חודשים, כל אחד עם 12 ויקי סטיקס וגיליון פעילות, תוצרת ארצות הברית!

ILS 14.25

כמות
במלאי

מושלם למסיבות מכל הסוגים מפגשים משפחתיים, תורות שינה, מפגשים בחצר האחורית ועוד ! כל זמן אתה צריך קטן פעילות צעצוע עבור כל ילד. כל פאק קטן מציע 12 שישה אינץ ' ויקי סטיקס בצבעים שונים, וכן גיליון פעילות דו צדדית עם כיף להתחבר לנקודה פעילות, בתוספת הרבה רעיונות ואיורים עבור ויקי כיף!. מושלם עבור נסיעות! שומר ילדים אירח במשך שעות ! אין בלגן, קל לשימוש ושימוש חוזר. נוח לאמא כדי לשמור בארנק שלה או לשאת על. אידיאלי גם לשימוש בכיתה כתמריץ או תגמול. יכול גם לשמש מרגיע לקשקש צעצוע שקט פעמים בין פעילויות. נקי, שקט, לשימוש חוזר נסיעות צעצוע !. לא דבק, לא להדביק, אין בלגן, אין הכנה ולא ניקוי. ויקי סטיקס פשוט להישאר יחד עם לחץ אצבע. קל לפרק ולהשתמש שוב ושוב. מיוצר בגאווה באמריקה על ידי חברת ויקי סטיקס. לא רעיל, מתאים לגילאי 3 ומעלה. הם אינם מכילים גלוטן, לטקס, חלב, ולא כל אגוזים או אגוזים תוצרי לוואי. השעווה מספקת את גורם ה "דביקות" הזה, ולכן הם נדבקים לנייר ולמשטחים חלקים אחרים בלחץ קצות האצבעות בלבד. לא דבק, לא להדביק. הם קל לקלף ולמקם מחדש כדי לבצע שינויים. אז "טעויות" כמעט להיעלם, אשר מסייע לבנות ביטחון עצמי. ויקי סטיקס לא לשבור או לקרוע לגזרים, אבל לחתוך בקלות עם מספריים. 15 צד אחד מעדיף להתחרות 12 6 " ויקי סטיקס וגיליון משחק.

מאפיינים מוצהרים

ההצעות הטובות ביותר