.

.

מיקרוגל תנור הדוד מיקרוגל ביצת סטיינר כייס סיר הדוד ספינת קיטור גאדג ' טים לבשל רך וקשה ביצה, עוף צורה, עבור 4

מיקרוגל תנור הדוד מיקרוגל ביצת סטיינר כייס סיר הדוד ספינת קיטור גאדג ' טים לבשל רך וקשה ביצה, עוף צורה, עבור 4

ILS 2.00

כמות
במלאי

חומר : פלסטיק באיכות מזון מהיר העברת חום אלומיניום שכבה פנימית, עמיד בחום, לא לייצר מולקולות כימיות בטמפרטורות גבוהות, בטוח ובריא פונקציה : כל ביצת בישול, לשמור על לחות, טעם ורך, תזונה עשירה.4 ביצים יכול להיות מאודה אחד זמן, נוח ומהיר.רב-פונקציה, זה גם יכול לבשל לחם, כופתאות אחרים קינוח.לא רק יכול להרתיח ביצים, אבל גם יכול לבשל לחם וקינוחים אחרים, מכונה עם פונקציות מרובות כדי לענות על צרכי שונים. כל ביצת בישול, באופן חופשי לשלוט רוך של ביצה, לשמור את לחות של ביצה מאוד גם, ואת אופנתי וקומפקטי עיצוב אינו תופס מקום. עיצוב : העיצוב הוא בטוח יותר. צורת התרנגולת יש ידית כדי למנוע כוויות. אבזמי הבטיחות הקדמיים והאחוריים נועדו למנוע נפילה. כל ביצת בישול, באופן חופשי לשלוט רוך של ביצה, לשמור את לחות של ביצה מאוד גם, ואת אופנתי וקומפקטי עיצוב אינו תופס מקום. לחסוך מקום : כל ביצת בישול, באופן חופשי לשלוט רוך של ביצה, לשמור את לחות של ביצה מאוד גם, ואת אופנתי וקומפקטי עיצוב אינו תופס מקום.אופנתי ומעניין צורת עיצוב, להוסיף יותר כיף למשפחה שלך, קומפקטי ומסוגנן, להביא לך את האנרגיה הגבוהה ביותר. מפרט : סוג פריט : בישול ביציםגודל מוצר : 12.3 על 13 סנטימטר/4.1משקל : 179 גרם/6.3 אונקותחומר : עמ ' + סגסוגת אלומיניוםצבע : לבןכאשר תנור המיקרוגל מוגדר ל-400-500 וואט (חום בינוני וגבוה בערך), התייחסות זמן הבישול היא כדלקמן : 1. ביצה מלאה על 8 דקות2. הביצה המכרז הוא כ 7 דקות3. סנן ביצה כ-6 דקות רשימת חבילות : 1 סיר ביצה 1 קליפה בצורת עוף הערה : 1. בשל ההבדל של אור ומסך, הצבע של המוצר עשוי להיות מעט שונה מהתמונה. בשל מדידה ידנית, בבקשה לאפשר הבדל של 1-3 סנטימטר.

מאפיינים מוצהרים

Item Type:
Egg Cooker
Product Size:
12.3X13cm/4.8X5.1In
Weight:
179g/6.3oz
Material:
PP+ Aluminum Alloy
Color:
White
When the Microwave Oven Is Set to 400-500W (Approximately Medium and High Heat), The Cooking Time Reference Is As Follows:
1. Full-Boiled Egg About 8 Minutes:
2. The Tender Egg Is About 7 Minutes:
3. Filter Egg About 6 Minutes:
Package List:
1 x Egg Cooker 1 x Chicken-Shaped Shell
Note:
1. Due To The Difference Of Light And Screen, The Color Of The Product May Be Slightly Different From The Picture.2. Due To Manual Measurement, Please Allow A Difference Of 1‑3Cm.

ההצעות הטובות ביותר