.

.

הנגווי חם צלב הצלב הדבקה הוראות הבחן הבודק חוצה חוצה ערכת USG דבק דבק מכשיר מוזר 1 ממ 2 ממ בוחן הדבקה מאות

הנגווי חם צלב הצלב הדבקה הוראות הבחן הבודק חוצה חוצה ערכת USG דבק דבק מכשיר מוזר 1 ממ 2 ממ בוחן הדבקה מאות

ILS 52.00

כמות
במלאי

1 המכשיר מתאים בעיקר לבחינה של ציטוף ציפוי אורגני. חל לא רק על המעבדה, ניתן להשתמש באתר הבנייה גם בתנאים שונים. עיקרון עבודה והיקף. המכשיר הוא כלי מפרט מסוים שיגרום לגרפיקה של סריג הציפוי לחתוך ולחדר, לבקיעה שהושלמה על ידי שישה סיווג גרפי, להעריך את ההשפעה של הדבקה הציפוי המופרדת מהמצע. מרווח חותך של מוליד-להב הם : 1+0. חותך מוליד-להד רוחב קצה שן עובד : ≯0. המכשיר מתאים בעיקר לבחינה של ציטוף ציפוי אורגני. חל לא רק על המעבדה, ניתן להשתמש באתר הבנייה גם בתנאים שונים. עיקרון עבודה והיקף. המכשיר הוא כלי מפרט מסוים שיגרום לגרפיקה של סריג הציפוי לחתוך ולחדר, לבקיעה שהושלמה על ידי שישה סיווג גרפי, להעריך את ההשפעה של הדבקה הציפוי המופרדת מהמצע. מרווח חותך של מוליד-להב הם : 1+0. חותך מוליד-להד רוחב קצה שן עובד : ≯0. תיאור : מכשיר זה ומתוכנן ומיוצר בהתאם לתקן של ISO2409-1992. ניתן להעלות על ידי GB /T9286-98, BS 3900 E6 /ASTM D3359. המכשיר מצייר את הרשת בגודל מסוים על ידי מפרט מסוים של הכלים באמצעות הכוח האחיד, חתוך וחודר לציפוי להיות גרפיקה של סריג רשת, כדי להעריך את הדבקה של הציפוי על המצע באמצעות הערכת המלאה של הרשת. מרווח חותך של מוליד-להב הם : 1+0. ישירות תוספת של חותך מוליד-לו-לייד היו : /0. חותך מוליד-להד רוחב קצה שן עובד : ≯0. יש להכין את הדגימה על פי דרישות ISOR1514 ו- ISO2828. חתיכת הבדיקה ממוקמת על קשיות הטאבלט מספיק. ידית בקיעה כף יד, ולכן חותך רב-להב בניצב למישור הדגימה. עם לחץ אחיד, גישה קבועה אינה רוטטת ותוכנית חיתוך מהירות 20-50 מ"מ / שניות. הדגימה מסתובבת 90 מעלות על חתכי שבץ החיתוך חוזרים על הפעולה לעיל, כדי ליצור גרפיקה של סריג. עם מברשת זיפים רכה משני צידי דפוס הסריג האלכסוני בעדינות 5 פעמים, 5 פעמים דגימות מברשת קדימה. הבדיקה לפחות בשלושה מיקומים שונים על קטע הבדיקה מסתיימת, אם תוצאות הבדיקה של שלוש עמדות שונות, יש לחזור על הניסוי בלמעלה משלוש עמדות, והכל תוך הקלטת התוצאות. כדי להחליף את החותך הרב-להב, השתמש בלהב מברג שחרר את שני הברגים, הניח את הסכינים, להב הסכין המחובר לצד הידית של האתר, ולהדק את הברגים.

מאפיינים מוצהרים

1.Multi-blade cutter spacing are:
1+0.01mm, 2+0.01mm.
2.Multi-blade cutter addendum straightness were:
/0.003mm≯0.006mm.
3.Multi-blade cutter working tooth tip width:
≯0.05mm.
Instruction:
1.The specimen must be prepared according to ISOR1514 and ISO2828 requirements.:
2.The test piece is placed on the tablet hardness sufficient.:
3. Handheld Hatch handle, so multi-blade cutter perpendicular to the specimen plane.:
4.With uniform pressure, steady approach does not vibrate and 20-50mm / S cutting speed cutting program.:
5.The specimen is rotated 90 degrees on the cutting stroke cuts repeat the above operation, so as to form a lattice graphics.:
6.With a soft bristle brush on both sides of the diagonal lattice pattern gently back 5 times, 5 times forward brush specimens.:
7.The test at least at three different locations on the test piece is completed,if the test results of three different positions, the experiment should be repeated at more than three positions, all while recording the results. To replace the multi-blade cutter, use a screwdriver blade Loosen the two screws, put the knives, knife blade attached to the handle side of the site, and tighten the screws.:

ההצעות הטובות ביותר